UWAGA!

Ubrrr...

Reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów, informował Dziennik Bałtycki z 15 września 1955 r.

„Reklama jest dźwignią handlu”. W myśl tego hasła pracuje elbląski „Dom Mody”, którego reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów.
     A wiecie Czytelnicy, dlaczego?
     Po prostu trudno ją odcyfrować. Musisz długo postać i uważnie odczytywać, by dowiedzieć się, o co chodzi. Na przykład:
     UBRANIA UBR, CHŁOPIĘCE, PELISY. DAM, FUTRA MĘSKIE
     Albo:
     WYKONUJEMY ZAMÓWIENIA NA SUKIENKI, BLUZKI, SPÓDNICE, GARSONKI SOLIDNIE, MODNIE I PRAKTUCZNIE.
     Równie „praktucznie” byłoby zastąpić te napisy innymi, bezbłędnymi.
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama