Po wymianie elementów konstrukcji, wysokość głównej hali produkcyjnej będzie podwyższona o jeden metr, co pozwoli na lepsze wykonanie napraw autobusów, informował Dziennik Bałtycki z 7 maja 1962 r.
W ostatnich latach odział PKS w Elblągu poważnie rozbudował się. Zwiększyła się ilość pojazdów mechanicznych, w związku z czym trzeba wygospodarować 10 nowych stanowisk pracy w warsztatach. Dlatego też dyrekcja PKS uzyskała 800 tys. zł na przepowiedzenie kapitalnego remontu budynku. Po wymianie elementów konstrukcji, wysokość głównej hali produkcyjnej będzie podwyższona o jeden metr, co pozwoli na lepsze wykonanie napraw autobusów.
Roboty prowadzi PRK w Gdańsku i zamierza zakończyć je do końca września br. Jednocześnie w tym przeprowadza się także kapitalny remont hali naprawczej w placówce terenowej w Kwidzynie, w której po remoncie będą stacjonowały autobusy pasażerskie przydzielone tej placówce. Koszt tego remontu wyniesie około 300 tys. zł. Roboty prowadzi PBT z Kwidzyna.
Przy okazji trzeba jeszcze wspomnieć o poważnych trudnościach dyrekcji PKS odnośnie braku odpowiedniego parkingu. W dawnej siedzibie przy pl. Grunwaldzkim wielkie podwórze w dużej części zajęło Przedsiębiorstwo Robót Mostowych. W tych warunkach obok braku miejsca zjawia się jeszcze trudność dobrego zabezpieczenia samochodów w okresie nocnym.
Roboty prowadzi PRK w Gdańsku i zamierza zakończyć je do końca września br. Jednocześnie w tym przeprowadza się także kapitalny remont hali naprawczej w placówce terenowej w Kwidzynie, w której po remoncie będą stacjonowały autobusy pasażerskie przydzielone tej placówce. Koszt tego remontu wyniesie około 300 tys. zł. Roboty prowadzi PBT z Kwidzyna.
Przy okazji trzeba jeszcze wspomnieć o poważnych trudnościach dyrekcji PKS odnośnie braku odpowiedniego parkingu. W dawnej siedzibie przy pl. Grunwaldzkim wielkie podwórze w dużej części zajęło Przedsiębiorstwo Robót Mostowych. W tych warunkach obok braku miejsca zjawia się jeszcze trudność dobrego zabezpieczenia samochodów w okresie nocnym.
oprac. Olaf B.