Zespół Elektrowni Elbląg złożył 27 stycznia br. zamówienie na przydzielenie palników do spawania, informował Elbląski Głos Wybrzeża z 26 września 1956 r.
Palników jednak wciąż nie było i wszystkie zapytania i wyprawy do składnicy kończyły się fiaskiem.
Pewnego razu jednak palniki przysłano do składnicy, ale... nie myślcie, że elektrownia je otrzymała... nie!
Tak się fatalnie złożyło, że akurat w tym dniu nikt z elektrowni nie dowiadywał się o nie w składnicy, a palniki momentalnie rozchwytano, są przecież artykułem bardzo poszukiwanym.
Kiedy po pewnym czasie pracownik elektrowni zgłosił się do składnicy z zapytaniem o palniki, odpowiedziano mu, że owszem, były, ale już nie ma. Pracownik składnicy był nawet oburzony, że jak można przychodzić po materiał wówczas, kiedy go nie ma. A może składnica ma jeszcze zawiadamiać odbiorców o nadejściu materiału?
Pracownicy elektrowni nie mogli zgodzić się z takim stanowiskiem.
I kto ma tu rację? Nam się wydaje, że słuszne jest oburzenie pracowników zaopatrzenia zespołu elektrowni na biurokratyczne podejście pracowników składnicy. A może by jednak centrala w Gdańsku pouczyła Rejonową Składnicę Przemysłu Chemicznego w Elblągu, jak się załatwia transakcje handlowe?
Najwyższy czas nauczyć się właściwego stosunku do klienta.
Pewnego razu jednak palniki przysłano do składnicy, ale... nie myślcie, że elektrownia je otrzymała... nie!
Tak się fatalnie złożyło, że akurat w tym dniu nikt z elektrowni nie dowiadywał się o nie w składnicy, a palniki momentalnie rozchwytano, są przecież artykułem bardzo poszukiwanym.
Kiedy po pewnym czasie pracownik elektrowni zgłosił się do składnicy z zapytaniem o palniki, odpowiedziano mu, że owszem, były, ale już nie ma. Pracownik składnicy był nawet oburzony, że jak można przychodzić po materiał wówczas, kiedy go nie ma. A może składnica ma jeszcze zawiadamiać odbiorców o nadejściu materiału?
Pracownicy elektrowni nie mogli zgodzić się z takim stanowiskiem.
I kto ma tu rację? Nam się wydaje, że słuszne jest oburzenie pracowników zaopatrzenia zespołu elektrowni na biurokratyczne podejście pracowników składnicy. A może by jednak centrala w Gdańsku pouczyła Rejonową Składnicę Przemysłu Chemicznego w Elblągu, jak się załatwia transakcje handlowe?
Najwyższy czas nauczyć się właściwego stosunku do klienta.
oprac. Olaf B.