UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • /Nowy system... abonamentów tramwajowych/ - Nie tylko słaba sprzedaż biletów była główną przyczyną strat finansowych i kłopotów elbląskich tramwajów. W 1950 roku zostały wyczerpane jeszcze poniemieckie części zapasowe, a ich brak i skąpe, ograniczone oraz nieterminowe dostawy nowych od krajowych dostawców, a także wyjątkowo niskie płace w firmie, powodujące bardzo wysoką fluktuację pracowników, zmniejszyły o 50 % zdolności przewozowe Tramwajów Elbląskich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    infoTE(2024-03-17)
  • @infoTE - A 50 lat póżniej pomysłowe władze miejskie zwiozły nam niemieckie tramwaje z lat 60tych, chyba ku uciesze dotychczasowych dysponentów którym zdjeto z głowy problem ich zezłomowania. Tramwaje te były sensacja dla niemieckich turystów którzy masowo robili zdjecia i wspominając zapewne lata świetności tych wozów, a więc z czasów budowy muru berlinskiego. Szroty te w trakcie eksploatacji efektownie stawały w płomieniach i po kilku latach zniknęły z miasta. Za to konstale ciągle maja sie dobrze, a teraz będą darmowe (po wyborach ?) i nie na miejscu będzie narzekać.
Reklama