UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Proszę, pamiętajcie o tym żeby obserwować moje konto Facebook. Wkrótce zacznę publikować. Jestem byłym nauczycielem z Elbląga, któremu zrujnowano życie wyłącznie na tle spadkowym, a proces wykańczania mnie zaczął się na wiele lat zanim jeszcze spadkodawca zmarł (2009 r. ). Prawie każdy z was jest, albo będzie rodzicem i w interesie publicznym jest nagłośnić tę sprawę. Mnie i mojego ojca na cel wzięła grupa, która bratu zaproponowała deal. Oczywiście szczegółów nie znam, ale na tym to polegało aby najlepiej nawet nie dopuścić do tego abym sprawy spadkowej dożył. To jest w interesie publicznym aby moją sprawę nagłośnić. To jest gigantyczna szajka i będę potrzebował waszej pomocy. Adam Dampc, Elbląg, I LO, UG.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    19
    sztukabydłanaodstrzał(2024-04-22)
  • @sztukabydłanaodstrzał - Adaś weź się lepiej za pracę, tylko uczciwa praca człowieka wzbogaca,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Spadkobierca(2024-04-22)