UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Celowa zorganizowana kampania, mająca na celu zdyskredytowanie Jerzego Owsiaka i WOŚP — analizuje działania TV Republika oraz wPolsce24 Instytut Monitorowania Mediów. Raport powstał na zlecenie Fundacji Basta, która do zbiorowego sprzeciwu zaangażowała wiele zasłużonych osób. Z raportu, szczegółowo punktującego metody, jakimi próbowano zdyskredytować Owsiaka, ryzykując jego życiem, wynika, że ekwiwalent reklamowy medialnej nagonki to prawie 4 mln zł. No cóż, obie, inkryminowane telewizje, potrzebują środków na wypłaty dla "dziennikarzy", przejętych z byłego TVP INFO. Ciekawym jest, że wcześniej te telewizje szemrane, nie potrzebowały datków od społeczeństwa i o nie nie żebrały. Hashtagi: #Roman
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    12
    RomanR(2025-01-22)
Reklama