Od trzech miesięcy elblążanie mają możliwość oceny działania Urzędu Miejskiego dzięki specjalnym ankietom. Wypełniły je dotąd jednak tylko 62 osoby.
Celem badania ankietowego jest ocena jakości obsługi interesantów przez elbląskich urzędników. Mieszkańcy odpowiadają na pytania dotyczące m.in. sprawności działania punktu informacyjnego, sprawności obsługi czy uprzejmości urzędników. Ankiety wystawione są w punkcie informacyjnym oraz referacie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
- Oczekiwaliśmy trochę większego zainteresowania - mówi Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga. - Ankiety były wyłożone w punktach dostępnych mieszkańcom. Elblążanie byli także poinformowani o akcji. Nawet jednak te kilkadziesiąt ankiet pozwoliło nam wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Wypełniono 62 ankiety. Do pracy urzędu zastrzeżeń nie miało 33 mieszkańców. Najwięcej uwag dotyczyło referatu ewidencji ludności i dowodów osobistych (18) oraz wydziału spraw mieszkaniowych (14).
Większość postulatów dotyczy zmian w wydziałach, tak, aby pracujący mieszkańcy mieli łatwiejszy do nich dostęp. Są także głosy krytykujące jakość obsługi przez urzędników.
Wynikiem ankiety jest m.in. przedłużenie godzin pracy punktu informacyjnego w urzędzie. Jego pracę wydłużono w czwartek do godz. 16.30 oraz dodatkowo będzie czynny w sobotę od godz. 8 do12.
Od 1 stycznia każdy nowy pracownik Urzędu Miejskiego musi przejść specjalne szkolenie, tzw. aplikację urzędniczą.
- Kandydat na urzędnika musi przed podjęciem pracy nauczyć się procedur działania urzędu - tłumaczy Artur Zieliński. - Jeżeli nie zda egzaminu wewnętrznego, nie dostanie pracy.
Wszyscy zatrudnieni już urzędnicy musieli rozwiązać test ze znajomości procedur. Jak powiedział rzecznik, ogólnie pracownicy otrzymali ocenę dobrą z plusem.
Minitoring pracy urzędu jest wciąż prowadzony. Przypominamy, że ankiety czekają na elblążan w punkcie informacyjnym oraz referacie ewidencji ludności i dowodów osobistych. Niezależnie od tego, swoje uwagi można zgłaszać pod adresem maila wo@elblag.com.pl.
- Oczekiwaliśmy trochę większego zainteresowania - mówi Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga. - Ankiety były wyłożone w punktach dostępnych mieszkańcom. Elblążanie byli także poinformowani o akcji. Nawet jednak te kilkadziesiąt ankiet pozwoliło nam wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Wypełniono 62 ankiety. Do pracy urzędu zastrzeżeń nie miało 33 mieszkańców. Najwięcej uwag dotyczyło referatu ewidencji ludności i dowodów osobistych (18) oraz wydziału spraw mieszkaniowych (14).
Większość postulatów dotyczy zmian w wydziałach, tak, aby pracujący mieszkańcy mieli łatwiejszy do nich dostęp. Są także głosy krytykujące jakość obsługi przez urzędników.
Wynikiem ankiety jest m.in. przedłużenie godzin pracy punktu informacyjnego w urzędzie. Jego pracę wydłużono w czwartek do godz. 16.30 oraz dodatkowo będzie czynny w sobotę od godz. 8 do12.
Od 1 stycznia każdy nowy pracownik Urzędu Miejskiego musi przejść specjalne szkolenie, tzw. aplikację urzędniczą.
- Kandydat na urzędnika musi przed podjęciem pracy nauczyć się procedur działania urzędu - tłumaczy Artur Zieliński. - Jeżeli nie zda egzaminu wewnętrznego, nie dostanie pracy.
Wszyscy zatrudnieni już urzędnicy musieli rozwiązać test ze znajomości procedur. Jak powiedział rzecznik, ogólnie pracownicy otrzymali ocenę dobrą z plusem.
Minitoring pracy urzędu jest wciąż prowadzony. Przypominamy, że ankiety czekają na elblążan w punkcie informacyjnym oraz referacie ewidencji ludności i dowodów osobistych. Niezależnie od tego, swoje uwagi można zgłaszać pod adresem maila wo@elblag.com.pl.
OP