Przyczyną braku książek telefonicznych dla abonentów Dialogu nie była różnica zdań w kwestii ceny – prostuje Ryszard Kamiński, rzecznik prasowy TP DITel, wydawcy książki.
„W związku z zamieszczeniem w artykule „Rozmowy trwają długo” z dnia 7 marca 2002 r. nieścisłej informacji, którą stała się moja wypowiedź w brzmieniu przedstawionym przez autorkę artykułu, a z treścią której to wypowiedzi nie mogę się zgodzić (nie była ona ze mną konsultowana ani autoryzowana), wyjaśniam co następuje: TP DITel nie ponosi winy za brak książek telefonicznych dla abonentów Telefonii Dialog S.A. w Elblągu. Przyczyną takiego stanu rzeczy nie były jednak różnice zdań obu firm w kwestii ceny książki telefonicznej, ale fakt, iż wykaz, w którym Telefonia Dialog S.A. konkretyzowała jakie książki telefoniczne (z jakich obszarów) chciałaby zamówić oraz w jakiej ilości, otrzymaliśmy w momencie, gdy nowa książka telefoniczna „tel.” dla Olsztyna była już wydrukowana. W tej sytuacji, nie mieliśmy technicznych możliwości zwiększenia nakładu olsztyńskiej książki o ilość przeznaczoną dla Telefonii Dialog S.A. W chwili obecnej TP DITel oraz Telefonia Dialog S.A. prowadzą rozmowy w sprawie przygotowania dodruku ww. książki telefonicznej w nakładzie, który zaspokoiłby potrzeby abonentów Telefonii Dialog S.A.”
Ryszard Kamiński, rzecznik prasowy TP DITel