UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Oj Profesore monolog o niczym. Facet w Kątach co to za slang Jachty nie są kluczem do zagospodarowania przekopu. A że mariny mamy mikro to miejsc może brak. Oczywistością jest ten kamień dowożony na przekop. Ale powtarzanie jakiejś mitycznego rozwoju transportu kontenerowego to kpina z przedsiębiorców. W dyskusji każdy praktyk biznesu by Pana zmiażdżył argumentami. Panel dyskusyjny to bym zaproponował Redakcji. Przekop oczami elblaskiego przedsiębiorcy.
  • Przepraszam a o jakich elbląskich przedsiębiorcach mówimy w kontekście tego kontenerowego biznesu ? czy o stolarzach ?
  • O wszelkiej maści firmach kolego. Importach, dystrybutorach. Stal, zabawki, sprzęt sportowy przykłady można mnożyć. Praktyków importu spytaj nie Profesorów z uczelni co komu się kalkuluje. Bo Ty masz klapki na oczach i tylko stolarnię widziałeś. Fabryki mebli albo potentata od drzwi albo fabryki frontów chciałeś pewnie powiedzieć, którzy akurat bazują na drogowym transporcie więc nie o nich pisałem. Firmy elbląskie w dużej masie korzystają z importu asortymentu w kontenerach właśnie. Śmiech pusty ogarnia jak czyta się te wypociny jak to przekop dźwignie masę kontenerów do portu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Marcin40(2022-10-06)
Reklama