UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Słupnik i jego banda wasali olsztyńskich, gdzie nowe duże firmy, z bliskości do Trójmiasta, i dobrej komunikacji powinny tu rosnąć jak grzyby po deszczu. Pytanie dlaczego sprzedałeś dworzec Elbląg Zdrój????? Nie myśląc o tym że jak nie ty, to ktoś inny reaktywuje linie 254,ale nie miałeś etycznego prawa sprzedawać Zdroju. Niby mamy port morski, a czy wy wiecie że naturalną synergią portu jest transport kolejowy. Analizując tragiczną sytuację TE sądzę że jesteś za jej likwidacją na korzyść twoim mocodawców z olsztyna, żeby w kwestii tramwaji nie mieli w województwie konkurenta i znów wszystko dla nich.
  • "Niby mamy port morski, a czy wy wiecie że naturalną synergią portu jest transport kolejowy. "Chyba mamy niby port morski. .. Linia 254 i strategicznie istotny dworzec Elbląg Zdrój obsługujący połączenia międzynarodowe stanowią naturalną bazę dzięki której towary z niby-portu mogłyby trafiać do Fromborka, Braniewa i Tolkmicka, które stanowią strategiczne zaplecze logistyczno-przemysłowe portowego potentata elbląskiego. Dzięki efektowi synergii tak wymienione centra przemysłowe jak i prawie morski port elbląski uzyskają absolutnie rewelacyjne wyniki ekonomiczne i już po 482 latach kaczy dół przyniesie pierwsze zyski. .. zAment.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    17
    GłębokaMyśl(2021-02-02)
Reklama