UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Może rondo wokół dawnego kibla miejskiego?. .. miejsca powinno starczyć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Krystus(2009-07-10)
  • moze to ten sam glab (kierowca autobusu) ktory zabil motocykliste!!! To by wyjasnilo cala sprawe
  • słuchajcie może zamiast krytykować motorniczych to weźcie kiedyś stańcie przy motorniczym w czasie pracy i zobaczcie całą sprawę z jego punktu widzenia. Ludzie bezmyślnie wchodzą na torowiska samochody wpychają się jak debile. Osobiście wolę żeby motorniczy dzwonił dzwonkiem na ludzi niż żeby przejechał po nich bo to będzie tragedia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    aleks1982(2009-07-10)
  • a może nie ten sam, więc nie róbmy ludziom przykrości. .. winę osądza za nas kodeks drogowy i policja, a należy tylko się cieszyć, że wszyscy pasażerowie wyszli z tego cało i może teraz kierowcy autobusów i motorniczowie będą czujniejsi. .. Tramwaj ma długą drogę hamowania, a szczególnie przy mokrych szynach, dlatego bez względu na wszystko inni użytkownicy ruchu powinni być szczególnie czujni w miastach, w których działa tabor tramwajowy. .. tramwaj przed zderzeniem w bok nie ucieknie. .. choć ten widać próbował; ]
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    serdela(2009-07-10)
  • Kolizja autobusu i taboru tramwajowego? Przecież cały tabor nie walnął w ten autobus. To był tylko jeden tramwaj. Rozumiem, że niektórzy chcą pisać mądrze. .. ale wychodzi im "mądrze".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    tabor_tramwajowy(2009-07-10)
  • Tramwaj może zatrzymać się dużo szybciej niż inny pojazd kołowy. Pomiędzy kołami ma odpowiedni materiał, który cisnąc w szynę potrafi dość szybko zahamować. Poza tym hamowanie silnikiem też jest bardzo skuteczne pod warunkiem że się umie to robić. O o trąbienie to chodzi o to żeby przyhamowywali chociaż trochę jak widzą ludzi a nie trąbią i przyśpieszają. Często jeździłem na pierwszym siedzeniu w tramwaju to wiem jak spora część jeździ. Na pewno nie wszyscy, bo są i tacy z którymi jechałem prawie całą trasą (tramwaj nr 3 od pętli ogólna do US) i mimo wszystko nie musiał trąbić ani razu, a miał sporo możliwości - szkoda że na stronie ZKMu nie można złożyć wniosku o nagrodę za dobrą jazdę (nawet dla tamtej osoby bym mógł się podpisać z nazwiska). Ale niestety takich osób w elbląskim taborze autobusowym i tramwajowym jest niewiele.
  • "Tramwaj może zatrzymać się dużo szybciej niż inny pojazd kołowy" ty zamiast siedzieć na przednim siedzeniu pasażera to siądź za pulpitem wagonu, człowieku wejdź na wikipedje i poczytaj jak jest droga hamowania wagonu "- Hamulce tramwaju umożliwiają jego maksymalne opóźnienie (spowolnienie ruchu) w tempie ok. 2m/s, to znaczy w ciągu sekundy tramwaj jadący na przykład 14m/s, czyli ok. 50km/h, może zmniejszyć prędkość jazdy do 12 m/s, czyli do ok 43 km/h, w kolejnej sekundzie do 10 m/s, czyli ok 36 km/h. Zdoła on się zatrzymać z prędkości 50 km/h na dystansie co najmniej 49 m od zadziałania hamulców, a uwzględnia jedną sekundę czasu reakcji motorniczego i układu hamulcowego minimalna droga hamowania wyniesie od 63 m do 80 m z pełnym ładunkiem. Samochód osobowy zdoła się zatrzymać z tej prędkości na odcinku ok. 24m. "
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    milosnik komunikacj szynowej(2009-07-12)
  • miłosniku komunikacji szynowej a ty w szkole tez byles taki madry czy tylko umiesz wykorzystywac informacje z neta??? oooo i buraki nie piszecie juz "tramwajarz" tylko motorniczy. .. wasza wiedza jest tak zalosna ze zal d. .. sciska
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zocha tramwajara(2009-07-13)
Reklama