UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Alojzy ma rację i ci co go krytykują to zwykle tłuki, szczególnie ten "nie to. .. .". Takie rozwiązania są w innych państwach i np. tramwaje o numerach 1,2,3.. .. jeżdżą tylko w mieście a oznaczone literami A, B, C. .. .wyjeżdżaja poza miasto!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Benton(2014-10-25)
  • te tory nad zalewowe powinno się rozebrać i na ich miejsce zrobić ścieżkę dla pieszych i rowerzystów to dopiero była by atrakcja
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    11
    karol57(2014-10-25)
  • A ja to bym spuscił wodę z rzeki i na jej dnie zrobił ścieżkę dla pieszych i rowerzystów. To by była atrakcja. Statki na szosy.
  • A ja mam wniosek do przyszłego Prezydenta Elbląga. Zamiast tych 40 km kolei przyzalewowej przedłużyć o te marne 400 m tory tramwajowe "dwójki" od obecnej pętli na Marymonckiej do samej Bażantarni. Tak się wszyscy ostatnio rozczulają nad zaletami Bażantarni (szlaki, wiaty, itd) a nikt nie pomyśli o sprawie podstawowej. Komunikacji zastępczej, tak jak do Tolkmicka, Fromborka i Braniewa, nie ma. Wniosek mój chyba uzasadnienia nie potrzebuje. Tylko dodam, że podobno jeszcze przed wojną takie tory były.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Pieszy(2014-10-25)
  • Trzeba Elbląg Zdrój wyremontować
  • Ta kolej to perełka - w "normalnych" krajach zachodnich samorządy pracowałyby LATAMI, żeby zrobić z tego atrakcję turystyczną i piękną trasę dla turystów, miłośników kolei, rodzin z dziećmi, żeglarzy czy kogo tam jeszcze - niestety w republice bananowej Polska samorządy mają więcej problemów - bo jest więcej kolesi do wykarmienia, większa korupcja, mniejsza transparentność, i wysysanie kasy z nawet tak biedych regionów przez warszaffkę itd. itp. .. .a przede wszystkim, poza kasą - u tzw. włodarzy (wybieranych w śmiesznych "para-wyborach" z list partyjnych raz na 4 lata bez (prawie) żadnych konsekwencji) - BRAK PERSPEKTYWICZNEGO, STRATEGICZNEGO, PRO-SPOŁECZNEGO MYŚLENIA, DUCHA WSPÓŁPRACY etc.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    AspartamE951(2014-10-25)
  • hmm. .. a w Ameryce, to po prostu porozgłaszanoby to wszędzie, zapewne znalazłby się miłośnik kolei z kasą - dogadał się z ludźmi, postawił jakiśstary pociąg, państwo nie robiłoby mu ŻADNYCH problemów (poza spełnieniem wymogów bezpieczeństwa). .. i linia by sobie funkcjonowała. .. kurde, jak te tory w końcu ktoś zacznie rozbierać - to chyba będzie już ostateczny sygnał do opuszczenia tej wioski, bo na tzw. zmiany jak widać można czekać do u$#anej śmierci - szkoda życia :/ Trzymam kciuki za drezyny! I nie-wpier###anie się pKP LK i utrudnianie życia przez tzw. państwo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Anarchy4UK(2014-10-25)
  • jak wszystko w moim panstwie dzieki temu, że banda niedojdow zasiadla na taboretach wladzy, i milsze im wlasne konto niż funkcjonowanie kolei, co w tym kraju funkcjonuje tylko nierzad rzadu polskiego, niedojdy, ktore sie pchaja do wladzy wciaż te same mordy, ktore nic nie zrobily, nie wykazalay sie troska o spoleczenstwo, o miejsca pracy, o mieszkania godne ludzi jak sami mieszkaja, im chodzi o wladze i kase, Wcislo gdy odpadl kolega Nowaczyk skoknal sobie na 12-lutego i znow sie wysunal ze swym pyszczkiem i jemu podobni, banda nierobow marzy sie im taboret pogonic te swolocz tam gdzie pieprz rosnie nie warci nawet kopniecia w d, pe
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    elblażanie(2014-10-25)
  • w koncu koncow ważne, że banda, ktora zajela stanowiska na koli ma wciaż prace i zatrudnienie, pierdza w taborety wladzy i licza kase im nie jest zle, maja zarobki za co, ,, ,, ? dranstwo, ktore w naszym kraju ma prawo ku sobie i nikt tej bandy nie rozlicza
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    elblażanie(2014-10-25)
  • a ile zarabia banda na taboretach kolei, od ktorej to wszystko zależy co oni zrobili procz zapewnienia sobie wysokich zarobkow, pogonic te bande bo niedojdy tam siedza, ktorym sie nic nie oplaca
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    elblażanie(2014-10-25)
  • Istotą poślednich krajów i zadupia trzcińsko-bagiennego jest rozkwit towarzystw wzajemnej adoracji hołubiących sierotki po socjalizmie doskonale uwłaszczone na wszelakim mieniu. I une właśnie nie są w żaden sposób zainteresowane badaniem, reaktywowaniem jak i modernizacją transportu powszechnego i infrastruktury mu towarzyszącej – wszak zgoła 70 lat odrywają kupony i czerpią garściami z dorobku wielu pokoleń nie dając w zamian nic co by było można nazwać pomysłem lub perspektywą rozwoju. Jedynym programem jest trwanie a w przerwach kadencyjnych zawsze załapie się człowiek na ciepły stołek przetrwania. I jak człowiek patrzy na te konie stające w szranki to ma wrażenie, że nauka, wiedza i umiejętności to nie są ich najmocniejszą stroną.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    AMalejużniekoniecznie(2014-10-25)
  • Ta likwidacja dzięki olsztynowi i obecnych Marszałek i Wojewoda. CIEKAWE czy w olsztynie i na mazurach tak likwidujecie PKP.
Reklama