UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Wychodzi jazda na wielosezonówkach, a wielu wręcz nawet na letnich. Skąpstwo, lenistwo, wygoda, głupota?
  • jeżdżę na wielosezonowych, i uważam, że średniej jakości nowe wielosezonowe są o wiele lepsze od najtańszych zimówek, lub od zimówek używanych od 10 lat nie wspominając już o nalewkach. Na letnich w taką pogodę nie da się jechać.
  • A jeździłeś chociaż na zimówkach czy zacheciły cie reklamy? Na śniegu żadna wielosezonówka nie może się równać nawet ze średniej jakości oponą zimową. Pierwszy śnieg i masz dowód.
  • Ja jeździłem na wielosezonach i zimówkach. W nowym używanym teraz dobijam zimówki i za rok już zakładam wielosezony. Różnica przez 99% czasu w zimę żadna. Na nasze warunki w zupełności wystarczy a ile oszczędności czasu i hajsu na zmianie opon
  • Nie wiem co skłoniło cię do tego żeby wypowiadać się na temat o którym nie masz zielonego pojęcia, nieodparta chęć ośmieszenia się?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    Kambodżanin(2025-02-15)
  • Głupoty gadasz. W taką aurę brawura ponosi cwaniaczkow na zimowych oponach. To bardziej prawdopodobne niż Twoje podniecenie oponą zimową.
  • Jeździłeś kiedyś na wielozezonówkach? Znawca ze szwocvagenów, zimówki na śliskiej nawierzchni są tak samo niebezpieczne jak inne opony. Rozumu i rozwagi nic nie zastąpi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    4
    mariolla(2025-02-15)
  • mam dwa auta i w jednym wielosezonówki (nowe rok prod 2024 Navigator 3) w drugim od nowości zimowe alpiny 5 - według mnie i żony auto na wielosezonowych jeździ lepiej. Ale co ja tam mogę wiedzieć. Z tym, że o wielosezonowe trzeba bardziej dbać, i bardziej zwracać uwagę na ilość bieżnika. A na lodzie, żadna opona nie jest skuteczna bo hamowanie na zimowej czy wielosezonowej przy danej prędkości jest podobne a na letnich wydłuża się znacznie. Opona zima/wielosezon ma za zadanie odprowadzać więcej wody, śniegu i błota na bok w stosunku do letniej, no i mieszanka gumy z jakiej jest zrobiona ma być bardziej elastyczna w zimowych warunkach (temperaturach), letnia robi się twarda. A od twardości opony zależy min. ruszanie ogólnie przyczepność do podłoża.
  • a robiłeś takie porównanie na śniegu?
Reklama