UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • i co przepraszamy za sytuację wystarczy?? Więc jeśli będę jechał komunikacją miejską bez biletu i zostanę zatrzymany to powiem, że zapomniałem gotówki i karty płatniczej, za zaistniałą sytuację przepraszam - i to wystarczy?? No chyba nie, ale jednostkę to się kara i gnębi ale gdy firma zawini to koszty dodatkowe przejazdów przerzuca na korzystających z usług a na koniec wystarczy: za zaistniałą sytuację przepraszamy?? Kpina. podobnie jak autobus nie przyjechał na przystanek - bo pojechał inną trasą - do pracy musiałem kombinować inny transport, też nikt konsekwencji nie poniósł. Ale bilety coraz droższe kasuj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    1
    okoniowaty(2022-12-30)
  • @okoniowaty - Dokładnie. Zupełnie jak w supermarkecie jak staruszka źle zważy cukierki to potem ma sprawę sądową z artykułu za oszustwo ale jak supermarkety rżną klientów na wadze lub cenie produktu (inna na półce inna przy kasie) to wtedy bardzo przepraszamy i nara a proceder trwa. Tak samo tutaj klient ponosi straty i przepraszmy nara.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    1
    Mężczyzna_z_ręcznikiem(2022-12-30)
Reklama