UWAGA!

Fakty kontra pomówienia. Charon po medialnych atakach

Elbląska firma pogrzebowa Charon po zmasowanym ataku medialnym, oszczerstwach i pomówieniach oraz po ustaleniach wyjaśniających dokonuje pierwszej oceny sytuacji.

- Dzisiaj nie mam wątpliwości, że było to zaplanowane działanie, które miało na celu zniszczenie zaufania społecznego do firmy i osłabienia jej pozycji na rynku usług pogrzebowych. Wykorzystana została siła mediów internetowych i możliwość manipulacji opinią społeczną – mówi Piotr Buczkowski, właściciel firmy Charon. - Można się zastanawiać, czy ktoś podesłał nam danego pracownika, podobnie mogą myśleć obecnie także w innej elbląskiej firmie. Wiele dowodów zostało zebranych i ja oczekuję na sprawiedliwy finał w prowadzonych sprawach.

Elbląski przedsiębiorca przyznaje jednocześnie, że po materiale w sieci, w którym przede wszystkim oczerniona została załoga firmy, spotkali się z negatywnym odbiorem. Były jednak osoby, które zauważyły i odczytały tendencyjność ataku medialnego.

 

Manipulacja kontra rozsądek

Materiał, choć tendencyjny, ujawnił zasady funkcjonowania firmy oparte na konsekwentnym eliminowaniu przyczyn jakichkolwiek błędów. Fakt ten oraz wieloletnia wysoka ocena świadczonych usług wydają się być kluczowe dla tych pozytywnych reakcji wyrażających wsparcie, z którymi także firma Charon spotkała się po internetowej nagonce.

 

Działamy dzięki elblążanom

- Wielu elblążan zaskoczyło nas bardzo pozytywnie. Osobiście jestem za to bardzo wdzięczny, bo w tamtej sytuacji było to istotne wsparcie, aby nie poddawać się i nadal pracować. Podejrzewam, że youtuber i główny aktor nie jest z tego faktu zadowolony i być może nadal planuje podsycać nienawiść – mówi właściciel firmy Charon.

 

W nagraniu filmowym można usłyszeć słowa podziękowania dla mieszkańców miasta oraz zapewnienie o jeszcze większej trosce i kontroli świadczonych usług. Firma Charon działa w Elblągu od 30 lat. Pracuje w szczególnym czasie, okresie największej żałoby, jaką przeżywają bliscy zmarłych.

Dzisiaj załoga Charonu podkreśla, że wsparcia i otuchy dostarczyli im ich wcześniejsi klienci i to motywuje ich do jeszcze większej troski nad jakością usług.

 

--- komunikat płatny ---

 


Najnowsze artykuły w dziale Strefa biznesu

Artykuły powiązane tematycznie