UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • no właśnie, jak bedzie wiecej publiki to i motywacja lepsza, zeby udało sie grać na promocje, której przecież może nie potrafić zarząd. Ale to sie okaże po pierwszym meczu. jak bedzie 3000 to git
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    center(2009-07-20)
  • Tydzień do ligi, a żadnego komunikatu z kim gra u siebie teraz Elbląg w II lidze i o ktorej. Nie chodzi zeby sie promować w telewizji której informacje ogląda jakies 5000 ludzi, czy też w radio które w połowie tego to ci sami ludzie. Z tego to tyle co rozdanie ulotek przypadkowym przechodniom. W prawdzie te media mają więcej potencjalnych odbiorcow, ale wiekszość to są tzw. sporadyczni. Trafic do nich to potrzeba byłoby rocznej kampani codziennej. Wyjść do ludzi z czymś takim jak co tygodniowy mecz ligowy, ze zmiennymi istotnymi szczegółami to tylko ewentualnie reklama w gazecie jest dość skuteczna, bo tu nabywca nie ominie reklamy, ale znowu nie obejmuje tylu ludzi co choćby internet. Ponieważ jest tu warunek posiadania internetu, więc najlepsze ogłoszenie jest uliczne. Billbordy są drogie, a sprawa z plakatami wymaga poświęcenia czasu. Na pewno ktoś mógłby temu asystować by to zorganizowac. pytanie czy zarząd ma tyle energi zeby sie tym zająć od strony odpowiedniego wdrożenia komuś kto to zrealizuje. Trudno objąć 100% rynku Elbląskiego, ale trzy większe dzielnice jak zawada, jar, kamionka posiada ponad 20tys mieszkańców z jakims zainteresowaniem. Dla częsci znich pojsc na stadion to piłka niczym sportowo-kulturalny spektakl, lecz wymagający w obserwacji zrozumienia jego treści. Dla drugich to prosta forma piknikowej uczty przy piwie w towarzystwie kibiców, a dla innych urozmaicenie widowiskowej imprezy rozrywkowej z czynna zabawą w dopingu.
Reklama