UWAGA!

Wdrożenia Magento i omnichannel - przyszłość w branży e-commerce

 Wdrożenia Magento i omnichannel - przyszłość w branży e-commerce

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga wdrożenia narzędzi i systemów, dzięki którym ułatwi się grupie docelowej dokonywanie zakupów, jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad stanami magazynowymi, liczbą zamówień i ruchem na stronie. Takie efekty uzyskuje się, stawiając na wdrożenia Magento i omnichanel.

1. Wdrożenia Magento coraz powszechniejsze
       2. Nowe spojrzenie na e-commerce, czyli czym jest omnichannel
       3. Zakupy w sieci to przyszłość
        Wzrost liczby zakupów dokonywanych online jest wyzwaniem dla sklepów internetowych. Z jednej strony ich zyski rosną, lecz z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na różne narzędzia i skrypty, ułatwiające prowadzenie biznesu. W ostatnich latach na znaczeniu zyskuje przede wszystkim system Magento oraz omnichannel, który wspiera sprzedaż wielokanałową.
        
       Wdrożenia Magento coraz powszechniejsze
       Wdrożena Magento są częste ze względu na na elastyczność skryptu, jeżeli chodzi o projektowanie i tworzenie sklepów internetowych. Jego możliwości są niemalże nieograniczone, dlatego odpowiada na potrzeby różnych biznesów i branż. Z Magento korzystają zarówno mniejsze marki, jak i znane sklepy takie jak Tally Weijl, Go Sport, Kontigo, Drogerie Natura i DUKA. Platforma jest przystosowana do nadzorowania kont klientów, dokonywanych zakupów, wpłat, a także do szybkiego wprowadzania i przeglądania nowych produktów. W 2015 roku korzystało z niej ponad 30 procent wszystkich handlowców na świecie, co dawało Magento pozycję lidera w branży.
        
       Nowe spojrzenie na e-commerce, czyli czym jest omnichannel
        Aktualne trendy w e-comerce obejmują nie tylko wdrożenia Magento, ale i stosowanie omnichannel. Jest to zupełnie nowatorskie spojrzenie na sprzedaż na różnych kanałach, dzięki któremu komunikacja z klientem jest przejrzysta i spójna na każdej płaszczyźnie. Dzięki omnichannel grupa docelowa odczuwa te same emocje co w tradycyjnym sklepie podczas robienia zakupów w sieci. Wdrożenie strategii wspomaga rozwój sklepu i zwiększa szansę na prowadzenie biznesu w branży e-commerce, zwłaszcza gdy za jej przygotowaniem stoi https://fastwhitecat.com/omnichannel/.
        
       Zakupy w sieci to przyszłość
        Sklepy internetowe są wybierane przez większość Polaków. Obecnie nawet 70 procent wszystkich ubrań sprzedaje się w sieci, a zakupy online stają się alternatywą dla zabieganych osób. W Internecie sprzedaje się też coraz więcej innych produktów - wiele z nich jest zamawianych z dostawą do sklepu stacjonarnego z opcją darmowego zwrotu w przypadku rezygnacji z zakupu. Wszystko wskazuje więc na to, że e-sklepy wkrótce będą mieć tyle samo stałych klientów, co stacjonarne placówki.

       ------ materiał płatny ------

      

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie