UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A po co budować utwardzony pas, jak ten miszczu potrafi wylądować na takim betonowym kawałku, na którym stoi na zdjęciu. I nawet instrybutora nie rozwalił. Przetyp! Brawo!; -)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Dmuchawce, latawce, wiatr...(2023-06-30)
  • Pan Łukasz zrobił niesamowity pokaz lotniczy w Suwałkach
  • @Inżynier budowy lotnisk. - Koszt kilometra drogi ekspresowej wynosi od 24 do 30 milionów złotych, w zależności od tereny, ilości wiaduktów i infrastruktury jaka ma towarzyszyć drodze, odwodnienie, oświetlenie, zjazdy, ect. , ect. Nie realne na Elblaskie warunki, takiego lotniska. Hashtagi: #BieglykosztorysantGDIK
  • Ktoś obeznany może powiedzieć gdzie on ma zbiorniki paliwa? Bo gość leje w skrzydło a tam chyba w tego rodzaju latadłach zbiornika nie ma...
  • W przedniej środkowej części skrzydeł. W tzw środku ciężkości. Większość samolotów tak ma.
  • Historia lotnictwa jest krwią pisana. Jednak ofiary nie poszły na marne. Dzisiaj jest to najbezpieczniejsza forma transportu. Należy popatrzeć na ilość pokonanych kilometrów i przemieszczanych osób dziennie na świecie a wypadki. Transport drogowy to jest tragedia. W czerwcu tego roku w naszym kraju zginęło na drogach prawie 30 osób.
  • @Inżynier budowy lotnisk. - Ale to nie chodzi o czas tylko o fundusze to jest kilkadziesiąt milonów złotych.... z kąd niby AE ma mieć takie środki? oni tam zapewne maja problemy żeby finansowe żeby ogarnąć to co tam teraz jest w takim stanie jakim jest a gdze ty chesz pasy startowe budować.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    budowniczy lotnisk(2023-06-30)
  • @Inżynier budowy lotnisk. - Niesamowite. Logika się kłania, samoloty sportowe rekreacyjne przystosowane do startu i lądowania w warunkach aeroklubu nie potrzebują utwardzonego betonowego pasa startowego. Ciężki An-2 sobie radzi w warunkach polowych nie mówiąc już o lekkich konstrukcjach.
Reklama