UWAGA!

Dialog dla Orkiestry

 Elbląg, 12 stycznia finał Orkiestry i wielkie liczenie pieniędzy
12 stycznia finał Orkiestry i wielkie liczenie pieniędzy

Trwają przygotowania do kolejnego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzwoniąc na specjalną linię Dialogu wspomożemy akcję Jurka Owsiaka.

Od 5 do 19 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w Dialogu działać będzie Specjalna Linia Charytatywna.
     Numer 0 708 108 108 dostępny będzie dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych tej sieci. Całkowity dochód z połączeń Linii Charytatywnej zostanie przekazany na potrzeby Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Koszt jednego połączenia wyniesie 2 zł brutto (ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia).
     Abonenci Dialogu (362 tysiące) będą mogli wesprzeć Orkiestrę dzwoniąc z własnego domowego telefonu, zaś abonenci innych sieci - korzystając z budek telefonicznych. Wszystkie budki będą specjalnie oznakowane, z możliwością szybkiego, skróconego wybierania numeru Specjalnej Linii Charytatywnej za pomocą jednego klawisza.
     12 stycznia 2003 roku, w finałową niedzielę, wszystkie Biura Obsługi Klienta Dialogu będą otwarte dla woluntariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kwestujący będą mogli napić się tam gorącej kawy i herbaty oraz zadzwonić do domów i do regionalnych sztabów WOŚP. W BOK-ach będzie można również złożyć datki na Orkiestrę.
przyg. M

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Dla mnie to jest po prostu genialne! Brakuje jeszcze, aby Ministerstwo Finansow zrzeklo sie vatu...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    blados(2002-12-31)
  • Z tego co widać, ministerstwo finansów sięgnie niedługo po złote zęby nieboszczyków. Ale jeśli chodzi o Dialog, to rzeczywiście świetnie - pożyteczne z pożytecznym. I dla firmy - reklama, wizerunek i dla WOŚP - pieniądze na zdrowie.
  • Ach ten fiskus. Pomysł dobry Szcześliwego nowego roku. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dialogowiec(2003-01-01)
  • Co w tym genialnego? Orkiestra gra już ładnych kilka lat, a Dialog obudził się dopiero teraz i udostępnił usługę, świadczoną nota bena dzięki Telekomunikacji, która co roku przy okazji Orkiestry obsługuje nie takie numery. Gest szlachetny i godny naśladowania, niezrozumiałe jest tylko dla mnie, czemu ma to objąć tylko abonentów Dialogu? Inni też pewno by chcieli zadzwonić i wesprzeć potrzebujących.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    waldio(2003-01-02)
  • Waldio ! Szukasz problemu, jak masz ochotę, to wrzuć do puszki. No a Tepsa ? Przecież napisałeś, że zawsze wspiera ...
  • Uważam, że to świetny pomysł..popieram. Rzadko wychodzę z domu, dlatego będzie to dla mnie sposób na wsparcie Wielkiej Orkiestry...po prostu zadzwonię
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    inwalidka(2003-01-02)
  • waldio - sam musisz podać Tpsy numery, z których cała wartość netto pójdzie na WOŚP (portEl nie reklamuje TP SA - nie zauważyłeś?).
  • WALDIO CWANIAKU. Dialog, przede wszystkim, nie będzie korzystał z numeru TPSY organizując akcję, tylko z własnej numeracji dopiero co przyznanej przez ministerstwo, Więc z łaski swojej nie wypowiadaj się w tematach o których nie masz bladego pojęci. Nic bardziej nie denerwuje mnie w Internecie jak idiotyczne komentarze do artykułów. Całą resztę czytelników serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2003 roku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wiedzący(2003-01-03)
  • Pozdro wiedzacy! Faktycznie usluga jest dostepna tylko dla Dialogow'cow, bo realizowana bedzie bez udzialu monopolu TPsy. Przylaczam sie do krytyki buractwa wszelakiego.
  • Jak już mówimy o monopolu TePsy to ja też wtrące swoje "trzy grosze" bo ... jestem mocno zbulwersowany. Jestem abonentem Dialogu i jednocześnie szczęśliwym posiadaczem zestawu CYFRY+. Chciałem sobie zadzwonić na infolinię CYFRY 0801 801 801, wybieram numer i jakież moje zdziwienie. W słuchawce słyszę przepiękny kobiecy głos, który mi mówi: NIE MA TAKIEGO NUMERU. Jestem bardzo dociekliwy. Dzwonię do Dialogu i pytam się grzecznie O CO CHODZI ? Zgadnijcie, dlaczego nie mogę się dodzwonić ? Bo nasza kochana TP S.A. blokuje te połączenia :-( Podobno są to numery innej jej konkurencji - NETII !!!! Czasy się zmieniają, a monopol pozostaje ;-) Jakoś trzeba utrzymać przy sobie abonentów gdy nie dorównuje się konkurencji jakością połączeń i kulturą obsługi klienta. Pozostaję w szacunku ;-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Telewidz(2003-01-05)
Reklama