UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jest i on, nadworny Różański. Czekam jeszcze na drugiego pisożercę, Zahorskiego ze Szczecina. Od początku tej inwestycji, tak sprofilowane politycznie portale jak money, czy insider mogły na nich liczyć. Jest lepszy news, PIS chce upaństwowić małe komunalne porty i taka będzie propozycja dla Wróbla. Szykujcie popcorn :)
  • @hd - A czemu nie. Po co miastu ten kamień u stopy? Państwowy port nie musi wykazywać się wynikiem finansowym a obsadzić tam można kolejnych pociotków działaczy lokalnych. PiS na wszystko ma gotową receptę, daleko nie trzeba szukać, chcą złamać mityczny "układ deweloperski" niech spojrzą na Berlin i 15tys mieszkań zakupionych od funduszy w ręce miasta. Koszt operacji szacunkowo 2,46mld EURO. Można ? Można.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    Darecki42(2022-06-29)
  • @Darecki42 - Nie czemu nie, tylko only way. Przecież tym kalectwom z Łączności piasku by na Saharze zabrakło. Trzymają się pazurami formy własności portu dla posad, jak piszesz, pociotków. Tyle, że miejscowych. Bo skąd ten opór Wróblewskiego, wyjaśnisz racjonalnie? CIT będzie praktycznie pomijalny w skali miejskiego budżetu, nie z portowych podatków miasta się bogacą, tylko z całej otoczki biznesowej. Jakimś argumentem jest to, co podnosił Wcisła, konkretna firma zarządzana z Elbląga, nie zamiejscowy odział i filia jakich mamy pełno w mieście. Funkcja miastotwórcza. Ale cóż, Wróblewski za chwilę stanie pod ścianą. Dostanie od PiS wybór: upaństwowienie i państwo bierze na siebie te sporne koszty i zapewne dosypanie ziarna do portu na rozruch, co zapowiada Witkowski, albo radź sobie sam. A, że problem z kasą jest olbrzymi i grozi miejską klapą, prezydent upierając się przy porcie komunalnym, będzie na prostej drodze do autokompromitacji na skalę ogólnopolską. Dostał gwiazdkę z nieba na sumę o której inne miasta mogą tylko pomarzyć i ma problem z 500 m pogłębienia i obrotnicą. Oczywiście dochodzą tu jeszcze dodatkowe koszta o których jeszcze się nie mówi. Nabrzeża na przykład, bo ktoś wie, czy są one na głębokość projektowanego toru? Oddać państwu i dziękować, że biorą, takie moje zdanie.
Reklama