UWAGA!

Głos Elbląga: Urząd z certyfikatem jakości

“Urząd Skarbowy w Elblągu, jako jeden z nielicznych w kraju i jedyny w woj. warmińsko-mazurskim posiada certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2001” - czytamy w Głosie Elbląga.

“Mówi się, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. W naszym przypadku tak właśnie było. Najpierw bowiem zapragnęliśmy znaleźć się w gronie najlepszych urzędów, które wyłaniane są w dorocznym konkursie organizowanym przez Szefa Służby Cywilnej na 'Najbardziej przyjazny urząd administracji rządowej'. W 2003 znaleźliśmy się w grupie 30 najlepszych urzędów, w roku ubiegłym zaś – w grupie najlepszych 25 urzędów”.
     
     Więcej w Głosie Elbląga.

Najnowsze artykuły w dziale Prasówka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • i co z tego że są przyjaznym urzędem, tylko dla kogo? chyba dla siebie, ponieważ podaników traktują jak zło konieczne i nie zrozumieli jeszcze że zamiast gnębić trzeba wyjść przedsiębiorcom na przeciw. Bo jak na razie ONI żyją z podatków opłacanych przez podatników a nie odwrotnie.
  • Urzędowi Skarbowemu, tak samo zresztą jak Wojewódzkiemu Szpitalowi, należy się dbałość o dobro petenta czy pacjenta, a nie certyfikat zarządzania jakością. W tej dziedzinie pozostało tu jeszcze mnóstwo do zrobienia. Stolik z kolorowym krzesełkiem i skrzynka do wrzucania zeznań podatkowych to nie wszystko...
  • Jeżeli iso polepszy obsługę zwykłych ludzi sprowadzających sobie samochód-jestem za. Na kwit zwolnienia z podatku przed pierwszą rejestracją w Polsce czeka się 3-4 dni!!!!! To skandal!! Dla przykładu: urząd celny podobną operację wykonuje w 1,5 godziny (ma taka samą ilość samochodów do załatwienia jak skarbówka)!!!!!
  • "Przyjazny"! - śmiechu warte!. Jeśli podatnik chce wyjaśnić jakieś wątpliwości, w odpowiedzi słyszy niezrozumiały bełkot, który zrozumieć jest w stanie chyba jedynie ekspert prawa podatkowego. A czy przeciętny podatnik musi nim być? W naszym kraju - wygląda na to że tak. Zresztą i tak każde zapytanie jest rozstrzygane na niekorzyść podatnika - bo przecież tak jest łatwiej. Gdański urząd jest bardziej przyjazny. Wiele spraw rozstrzygniętych pozytywnie dla podatnika w urzędzie gdańskim, elbląski rozstrzyga negatywnie. Gdzie tu logika? i ta chlubna przyjazność? Przecież żyjemy w tym samym kraju, w którym obowiązują te same przepisy.
  • Popieram przedmówcę w 100%. Traktują podatnika jak jakieś zło. Wszystko na nie - zero normalności. Do Pana Naczelnika: urzędnik powinien szanować podatnika. Proszę najpierw zrobic porządek z tymi, którzy udają, ze pracują a potem robić ISO, bo po co ISO jak pracownikom to przeszkadza???????. A jaki mają trudny program komputerowy, na którym muszą pisac protokoły i inne tam pisma - przecierz to im utrudnia pracę!!!!!!!!!! Nie skarżyli się?
  • Czytam te komentarze i mam wrażenie że pisały to osoby którym z natury nic się nie podoba i wchodząc do Urzedu już są źli, pracownicy Urzędu naprawdę się starają to też ludzie i nie zapominajmy o tym, wystarczy trochę dobrych chęci!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Amelia(2005-03-14)
  • Jesteś w błędzie Amelio
Reklama