“Braniewscy abonenci firmy telefonicznej Dialog przez ok. 4 godziny nie mogli nawet marzyć o prowadzeniu jakiegokolwiek dialogu – awarii uległa bowiem cała sieć obsługiwana przez tę firmę w grodzie nad Pasłęką” - donosi Głos Elbląga.
“(...) Przez szereg godzin nie można było uzyskać połączenia z Urzędem Miasta, Wodociągami Miejskimi, Miejskim Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej i pozostałymi jednostkami organizacyjnymi braniewskiego samorządu, m.in. placówkami oświatowymi. Odcięty od świata był również Szpital Powiatowy, który również korzysta z usług Dialogu.
Przyczyn zakłóceń na łączach nie wyjaśniono w biurze obsługi klienta. Operatorka, która zgłosiła się pod nr. 0-801 12 15 18, nie potrafiła podać przyczyn awarii. Pytana, czy powodem mogła być np. pogoda, odparła: Nie wiem, ale ok. 14 wszystko powinno wrócić do normy.
Tak się rzeczywiście stało”.
Przyczyn zakłóceń na łączach nie wyjaśniono w biurze obsługi klienta. Operatorka, która zgłosiła się pod nr. 0-801 12 15 18, nie potrafiła podać przyczyn awarii. Pytana, czy powodem mogła być np. pogoda, odparła: Nie wiem, ale ok. 14 wszystko powinno wrócić do normy.
Tak się rzeczywiście stało”.
przyg. M