UWAGA!

Czy możemy zwrócić towar?

Warto wiedzieć, że w świetle obowiązujących przepisów prawa, nie mamy możliwości zwrócenia zakupionego w sklepie towaru. Możemy natomiast złożyć reklamację u sprzedawcy - wyjaśniają inspektorzy delegatury Inspekcji Handlowej w Elblągu.

Reklamację możemy złożyć w przypadku, gdy produkt ma wady albo nie funkcjonuje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Sprzedawca, jeśli uzna nasze żale, naprawi towar lub wymieni na nowy, ewentualnie zwróci nam gotówkę.
     Odmienienie wygląda sprawa przy zakupach dokonywanych na odległość za pomocą Internetu czy telefonu oraz poza lokalem przedsiębiorstwa podczas prezentacji lub za pośrednictwem akwizytora. W takim przypadku możemy zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od zawarcia umowy (sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa) lub od wydania rzeczy (sprzedaż na odległość). Od umowy kupna - sprzedaży należy odstąpić na piśmie bez podania przyczyn. Strony zwracają sobie to co wzajemnie świadczyły w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu) nie później niż w terminie 14 dni. Zwracając towar ponosimy koszty jego przesyłki.
oprac. A

Najnowsze artykuły w dziale Poradnik

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama