UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • W elbląskim muzeum potrzeba dobrego marketingowca. Mieszkańca czy turystę trzeba umieć do siebie przyciągnąć. Dlaczego w sezonie letnim muzeum otwiera się dopiero o 11tej? Dlaczego jest zamknięte 1 i 3 maja kiedy jest długi weekend? To samo w inne letnie długie weekendy. Dlaczego nie ma jakiejś fajnej ulotki, która informowałby zwiedzających jakie w muzeum są wystawy, wydarzenia? Dlaczego cennik jest taki skomplikowany, że nie wiadomo o co w nim chodzi? Dlaczego w noc muzeów trzeba było zapłacić za bilet? Ile osób przyszło do muzeum w Noc Muzeów? Bo do Muzeum w Ostródzie ponad tysiąc. Muzeum elbląskie ma świetne wystawy, ale marketing słabiutki.
  • To UM Elbląg odpowiada za promocję kultury, to tam jest specjalna komórka odpowiedzialna za to...
  • Tak, ale to muzeum odpowiada za swoją promocję i marketing. Popatrz na Galerię EL, do każdej wystawy są materiały promocyjne. Trzeba umieć się sprzedać i komunikować przed wszystkim z mieszkańcami Elbląga, a także z turystami. Światowid też na okrągło promuje swoje warsztaty, jarmarki, wystawy, wernisaże, DKF, opery itd.
Reklama