UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To może by tak pójść po rozum do łbów kaczym dołem otumanionych w stopniu najwyższym i wybudować normalny port u ujścia rzeki Elbląg zamiast inwestować w rachitycznego trupa przy moście Unii ? Odpada pogłębianie i utrzymanie toru wodnego na rzece, budowa obrotnicy, pan Koliński się ucieszy, bo przynajmniej część dawnego torowiska kolei nadzalewowej powróci do użytku. Port zaś, gdyby przez przypadek miał odnieść sukces, to będzie miał gdzie się rozbudowywać. .. Eeee tam. Przecie tak wielu kolegów królika będzie czerpało dochód z holowania jednostek po rzece Elbląg, że ten port przy ujściu to czysta fanaberia i głupota. .. tyle lat walki miałoby pójść na marne tylko po to by mogło być normalnie. .. ? !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    7
    GłębokaMyśl(2021-06-29)
  • @GłębokaMyśl - Ta myśl jest jeszcze bardziej utopijna od portu w Elblągu. O ile ten istnieje i coś tam w nim można poprawić to budowa nowego jest zupełną paranoją pozbawioną nawet naiwnych podstaw ekonomicznych.
  • Po co ci zakład przemysłowy, jakim jest port nieomal w centrum miasta. .. ? A gdyby na złość zdrowemu rozsądkowi jednak miał się rozwijać. .. To w obecnej lokalizacji, GDZIE ? Za oszczędności wynikające z zaniechania budowy obrotnicy, pogłębiania kilometrów rzeki Elbląg można pod Kamienicą Elbląską, koło Suchacza, wybudować to, co jest obok mostu Unii, zrewitalizować linię kolejową do nowej lokalizacji. Krótszy tor podejściowy, łatwiejsze manewrowanie przypływającymi jednostkami, potencjał rozwojowy. .. NIE, NIE. .. ! Koniecznie galwanizujmy trupa, który przecież mógłby pełnić swoją dotychczasową rolę i to także dawałoby mu jakieś szanse na egzystencję jako port barek rzecznych, którymi na dodatek można transportować towary z portu morskiego w głąb kraju tak jak ma to miejsce już dzisiaj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    5
    GłębokaMyśl(2021-06-29)
Reklama