UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • No I ta zlikwidowana kolej, bardzo pomoże w rozładunku tego zgromadzonego zboża by go dostarczyć z Braniewa do elbląskiego portu, chyba przez Olsztyn, albo Królewiec ach ci decydenci- wiedzą jak degradować region Teraz Tiry będą dewastować te nizbyt mocne lokalne drogi I remontow dróg nie bedzie końca, chorzy ludzie zatządzają tym regionem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    57
    7
    Czerwony to chory(2023-07-23)
  • @Czerwony to chory - Przecież terminal nie ma bocznicy kolejowej. Wszystko i tak idzie cieżarowkami. Co więcej nie ma też możliwości w tamtym miejscu budowy tej bocznicy!
  • Nie ma bo nic nie robią żeby był, zero zł w budżecie na ten I następny rok - tak planują rozwój portu, ale co mają rozwijać jak im się rozum zwinął.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    9
    Czerwony to chory(2023-07-23)
  • @Czerwony to chory - Kolej działa. Sprawdź a potem pisz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    11
    Norek(2023-07-23)
  • @Czerwony to chory - Jesteś nierozumny? Nie można doprowadzić bocznicy na radomską, co innego gdyby terminal był po drugiej stronie rzeki
  • Właśnie, że można ! PARTIA potrafi !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    GłębokaMyśl(2023-07-24)
  • @Czerwony to chory - Właśnie ekonomia się kłania. Kilometr torów w terenie o standardowej trudności (a tam chodziłoby o wykonanie torów na starych szlakach) to koszt około 30 mln zł / km. To niech 150mln poszłoby na kolej, tranzyt Braniewo - Elbląg i zostaje kolejne 100mln. Silosy o pojemności 6000ton za 250mln, przecież tu NIK powinien na sygnałach jechać w trybie pilnym na kontrolę finansową.
  • @Czerwony to chory - dlaczego nie odmieniasz przez przypadki? zborze się dostarcza, je się dostarcza, nie go się dostarcza, prócz tego aktualnie transporty zborza w takich malych ilościach realizuje się kołowo, nie buduje się do tego linii kolejowych bo na końcu i tak trzeba przewozić je kołowo, przeładunki są drogie i czasochłonne, tak więc ani o języku polskim, ani o. logistyce nie masz zielonego pojęcia, po się wypowiadasz publicznie skoro nie masz podstawowej wiedzy?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    logistykoo(2023-07-24)
  • @Czerwony to chory - A w jaki sposób ta linia zwana koleją nadzalewową ma w tym pomóc, skoro tory tej linii lub jakaś odnoga tej linii NIE prowadzi do tego elewatora? Po co piszesz głupoty
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Ploterek(2023-07-25)
Reklama