UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • He he jak zwykle w mniejszych miejscowościach wysyp wniosków z oklepanymi gotowcami. A to paru rozproszonym rurę wypadałoby, a to komuś dziurka przybywa po remoncie nawierzchni, bo wtedy więcej jeździ i potrzeba konsultantek lub tak jakby nieobecni innych rejonów. Ale z pobieżnego przeglądu całości dokumentu [b]"Bliżej Bałtyku 2030"[/b] wynika, że najbardziej jest nierówność dostępu do usług m. in. opieki zdrowotnej. To może wiązać się z utrudnionym skomunikowaniem miejscowości nad zalewowych. Przyczyna to wyłączenie kolejki Nad Zalewowej. Ponadto infrastruktura kolejowa i specyfika nowoczesnej z jej odnowieniem może poprawić dostępność do internetu. Nie uruchomienie kolei to większe obciążenie dróg i koło się zamyka w ramach stanu ulic. Brak połączenia na linii 254 skutkuje mniejszymi inwestycjami w nowe miejsca pracy. Poza tym, nic z wymieniania dobrych stron regionu tj. walory przyrodnicze, skoro opisywana komunikacyjność poza Elblągiem, w tym przystanki, nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. To mogłaby rozwiązać nad-zalewówka. Właściwą szansą dla mniejszych miejscowości są projekty turystyki dla osób starszych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    konstans(2023-07-05)
  • @konstans - Co do przyczyny wyludnienia to raczej nie brak przedszkoli, których może być coraz więcej pustych. Bardziej nie da się mieszkać bez tańszych lokum np. na przedmieściach. Jakoś można udomowić część 2 w 1,ale spadku nie zatrzyma stagnacja na rynku nieruchomości i koszty zbliżające się do lepszych regionów. Priorytet to etapowo odremontować najbliższe Elblągowi odcinki torów, budowle stacyjne. To nie musi być drogie. Nie jest prawdą wyposażenie taborowe tylko generujące duże koszty. Wysoczyzna Elbląska dopóki nie jest wystarczająco rozwinięta by udźwignąć finansowo budowanie kolejnych szos gdziekolwiek i poprawianie, może wiele zyskać stwarzając nowe branże przedsiębiorstw wokół brzegów i przywracając ruch kolejowy nad zalewem. Do różnych stanowisk pracowniczych dla kobiet w zarządzaniu ośrodkami zawodowymi, administracji badań innowacji kosmicznych, czy marketingu rekreacji wdraża się razem z obsługą funkcji około kolejowych wiele korzyści, których nie mogą przesłonić pozostałości archetypu myślenia :P
Reklama