W Krynicy Morskiej na Mierzei Wiślanej rozpoczęła się konferencja, która doprowadzić ma do wypracowania pomysłów na to, aby Żuławy stały się turystyczną perłą.
Tu już drugie spotkanie naukowców i praktyków - operatorów turystycznych i samorządowców. Pierwsze odbyło się w Elblągu w miniony piątek. Dziś mowa będzie o promocyjnej działalności gmin m.in. w Internecie, o współpracy samorządu z mediami, organizacyjnych i prawnych możliwościach rozwoju turystyki w regionie elbląskim, ale także o tym, co może być turystycznym produktem Żuław.
Dr Janusz Hochleitner ze Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego podkreśla, że oba seminaria to próba nowego spojrzenia na problem.
- Gdy się mówi o Żuławach, najczęściej się zaczyna od finansów – wyjaśnia dr Hochleitner. - My natomiast chcemy mówić głównie o atrakcjach Żuław, bo uważamy, że jeśli mamy dobry pomysł, to na jego realizację znajdą się pieniądze.
Połączona z dyskusją kilkudziesięciu uczestników konferencja zakończy się wieczorem. Współorganizatorem konferencji na temat turystycznej promocji największej polskiej depresji jest - obok Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego - Polska Agencja Rozwoju Turystyki.
Dr Janusz Hochleitner ze Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego podkreśla, że oba seminaria to próba nowego spojrzenia na problem.
- Gdy się mówi o Żuławach, najczęściej się zaczyna od finansów – wyjaśnia dr Hochleitner. - My natomiast chcemy mówić głównie o atrakcjach Żuław, bo uważamy, że jeśli mamy dobry pomysł, to na jego realizację znajdą się pieniądze.
Połączona z dyskusją kilkudziesięciu uczestników konferencja zakończy się wieczorem. Współorganizatorem konferencji na temat turystycznej promocji największej polskiej depresji jest - obok Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego - Polska Agencja Rozwoju Turystyki.
AJ