UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • po co byla ta inwestycja ???? coś sie znaczaco zmienilo ??? NIE Poprawiła się przepustowość w centrum??? NIE Są nowe miejsca parkingowe ??? NIE WYDANE BEZ SENSU PIENIADZE??? TAK chyba jedyny plus tej inwestycji to nowe szyny na kilkudziesięciometrowym odcinku. SŁONINA ŻEGNA SIĘ Z MISZKAŃCAMI NASZEGO MIASTA TA INWESTYCJĄ JHAKO PREZYDENT ELBLĄGA. TA CAŁA INWESTYCJA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA, PODOBNIE JAK MODRZEWINA - NA CAŁE SZCZĘŚCIE DLA ELBLĄGA rządy komunistyczne w mieście kończą się lada moment
  • Nasz Włodarz stał i się przyglądał. .. .. widziałem. Robił to dzisiaj po 13.00.Proponuję, żeby stanął tam jutro o 7.30.Niech mi ktoś powie jaką korzyść mamy z tego cudownego rozwiązania!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    spostrzegawczy(2010-11-13)
  • @ E-g: Naprawdę się ośmieszam twierdząc, że centrum powinno być bardziej dla ludzi niż dla samochodów? Akurat przez ostatnich kilka lat mieszkałem w mieście 5x większym niż Elbląg i tam korki były też odpowiednio kilkakrotnie większe. Temat jest obszerny: jeśli masz ochotę go podrążyć to szybko się dowiesz, że bezustanna rozbudowa dróg w miastach niekoniecznie pomaga zmniejszać korki - paradoksalnie mogą się one robić coraz większe! Nie porównuję Elbląga z metropoliami typu Nowy Jork czy Londyn, ale ogólnoświatowa tendencja jest w kierunku ograniczania ruchu samochodowego. Zauważ, że Elbląg to stosunkowo nierozległe miasto (z Ogólnej przy Ogrodach do Grunwaldzkiej jest raptem 3,5 km) i wygodnie można byłoby się po nim poruszać w większym stopniu korzystając z komunikacji miejskiej, rowerów czy nawet na piechotę. No ale to niestety wymaga zmiany mentalności. Nie mówię, żeby w ogóle nie korzystać z samochodów (bo sam korzystam), ale w dzisiejszych czasach myślenie o samochodach nie powinno dominować w myśleniu o rozwoju urbanistycznym. W tym konkretnym przypadku żałuję, że plac zamieniono na jezdnie zamiast zrobić tam "coś" przyjaznego dla mieszkańców poruszających się per pedes.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łukasz23(2010-11-13)
  • HIT ROKU 2010 :
  • Myślę że po skończeniu całkowicie remontu zginą te ograniczenia do 40!!!!! Paranoja
  • Myślę że po skończeniu całkowicie remontu zginą te ograniczenia do 40!!!!! Paranoja
  • A TO JEST DRUGI HIT ROKU 2010 w Elblągu : www.youtube.com
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2010-11-13)
  • dla mnie caly ten remont ul. Grota to wyrzucone pieniadze, ale obecny i mam nadzieje, że za tydzień, juz były lubi robić to samo 2 razy, tak jak np. mosty nad rzeką Elblag, bo to przecież nie jego pieniądze, nigdy wlaściciel prywatnej firmy nie robilby takich inwestycji.
  • chociażby dlatego, że prezydent otacza się takimi nieudacznikami i niefachowcami, jak projektanci miejskich inwestycji drogowych - musi odejść, a razem z nim to nieporozumienie, czyli Zarzad Dróg.
  • Łukasz 23,czyli masz 23 lata ?, teorię masz sluszną, ja tez lubię chodzić pieszo i jeżdzić rowerem, ale jak wiesz Elblag nie jest tak bezpieczny jak np. Berlin, i tak jak stolica Niemiec przyjazny rowerzystom, a zakupy trzeba tez robić czasami, czasami całą rodziną z siatkami, itp. itd.
  • Panie prezydencie, ale z producentam ciastek, i jego ogromną dzialka zapuszczona i porosnietą lasem w centrum miasta, a tak widocznej przy okazji inwestycji na Grota Roweckiego to Panu chyba raczej nie wyszło, to wrzód w Centrum miasta i jak widać nie do ruszenia, czemu ?
  • A co z obiecanym parkingiem podziemnym pod pomnikiem? Panie Słonina tyle kasy utopiłeś w nieprzemyślane rozwiązania komunikacyjne. Dlaczego nie ma połączenia ul. Nitshmanna z ul. Bałuckiego po byłych torach tramwajowych? Co z wjazdem z ul. Hetmańskiej w ul. Nitshmanna, brak sygnalizacji na skrzyżowaniu z ul. Zw. Jaszczurczego. Same babole. Czas na zmianę p. Dziurdź z zarządu Dróg. Ta kobieta tylko utrudnia życie kierowcą w Elblągu. CZAS NA NOWY PLAN ROZWOJU ELBLĄGA W ZAKRESIE KOMUNIKACJI RÓWNIEŻ!!!!!
Reklama