20 kwietnia odbędzie się konferencja organizowana przez elbląski oddział PKO BP przy współpracy z Elbląską Izbą Przemysłowo - Handlowa na temat "Pomoc banków w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw".
- Prawo o działalności gospodarczej, które weszło w życie 1 stycznia 2001 roku, mówi, że każdy przedsiębiorca, zatrudniający nawet jedną osobę musi mieć założony rachunek bankowy - tłumaczy Bogdan Włodarczyk, dyrektor elbląskiego oddziału PKO BP. - Nasz bank ma przygotowaną specjalną ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw pod nazwą Biznes Partner. Poprzez tę konferencję chcemy zapoznać przedsiębiorców z naszą ofertą.
Na konferencję zaproszono m.in. członka Rady Polityki Pieniężnej, Prezesa Towarzystwa Ekonomicznego, Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz obecnych i potencjalnych klientów banku do których skierowana jest oferta Biznes Partner.
- Chcemy, aby nasi klienci spotkali się właśnie z ludźmi, którzy bezpośrednio mają wpływ na ich finanse - mówi dyrektor PKO BP. - Jesteśmy moralnie zobligowani do tego, aby zapoznać przedsiębiorców z naszą ofertą, chociażby przez to, że niedopilnowanie obowiązku założenia konta bankowego przez firmę jest zagrożone nałożeniem na niego kary.
Jak zapewnia Bogdan Włodarczyk, konferencja nie będzie polegała na zamęczaniu wykładami uczestników, ale dzięki niej bank dowie się, czego klienci po nim oczekują, co sądzą o ofertach i co należałoby usprawnić.
Na konferencję zaproszono m.in. członka Rady Polityki Pieniężnej, Prezesa Towarzystwa Ekonomicznego, Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz obecnych i potencjalnych klientów banku do których skierowana jest oferta Biznes Partner.
- Chcemy, aby nasi klienci spotkali się właśnie z ludźmi, którzy bezpośrednio mają wpływ na ich finanse - mówi dyrektor PKO BP. - Jesteśmy moralnie zobligowani do tego, aby zapoznać przedsiębiorców z naszą ofertą, chociażby przez to, że niedopilnowanie obowiązku założenia konta bankowego przez firmę jest zagrożone nałożeniem na niego kary.
Jak zapewnia Bogdan Włodarczyk, konferencja nie będzie polegała na zamęczaniu wykładami uczestników, ale dzięki niej bank dowie się, czego klienci po nim oczekują, co sądzą o ofertach i co należałoby usprawnić.
IG