UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @redaktor - Szanowny Panie Redaktorze, GM wie, że artykułów o kaczym dole i parkingu dla TiRów jest na Portelu pod dostatkiem. Jednak zasadniczo o sukcesach finansowych traktuje tylko ten jeden tekst. GM dręczy kwestia całkowitego braku logiki tej inwestycji.3 mld zł żeby parking dla TiRów, który od lat generuje straty mimo miejskich dotacji na poziomie 100 000 zł rocznie... i nikt, absolutnie nikt się tym nie przejmuje... Zasadnicza grupa docelowa partyjnej propagandy podnieca się razem z imć Skoruppą wolskim kanałem sułeskim i wolską Chorwacją oraz rozpaczą Wowki Putina racząc zapominać, że jeszcze ich wnuki będą płaciły odsetki od tej wiekopomnej dewastacji... GM serdecznie dziękuje za obietnicę pytań do portowych decydentów / entuzjastów o opłacalność utopienia w płytkich wodach Zalewu Wiślanego skarbu wartego 3 mld zł... bo gdyby chodziło o atrakcję turystyczną... to brak słów, by wyrazić entuzjazm GM dla takiego marnotrawstwa. Pozdrawiam.
  • Elbląg jest pełen altruistów-frajerów, którzy strasznie się martwią o publiczne pieniądze, ale nie o swoje miasto, i jak w końcu, raz na kilkadziesiąt lat, rząd łaskawie zainteresuje się naszym miastem, to gryzą tę łapę. Nie pomyślą, że Elbląg zawsze był na marginesie, kiedy miliardy były ładowane w gorsze inwestycje w innych częściach Polski, mimo że elblążanie przecież płacą takie same podatki jak wszyscy. A na końcu wy###ali nas jeszcze zabierając wojewodztwo i wrzucając do szuwarowo-bagiennego. Zero zdrowego wyrachowania egoizmu, za to siano we łbie i pokazywanie na siłę infantylnego zamartwiania się o publiczny fundusz. Cieszcie się, że coś tu się dzieje, Elbląg na pewno nie straci na przekopie. Jak nie na to, to myślicie, że na co by ta kasa poszła? Wywaliliby to znowu na któregoś tłustego kota (tzn wielkie miasto).
  • Ale wielka tajemnica z tym zewnętrznym terminalem. Już dawno temu ogłoszono, że przekop ma mieć znaczenie militarne i podnieść obronność kraju na wypadek wojny. To i wojenny terminal zewnętrzny jest niezbędny do transportu wodnego tajemnej wojennej broni i innych rzeczy. Mój komentarz można traktować jako całkiem oficjalne odtajnienie zamiarów rządu a prof. Luks rezerwatem niech się nie przejmuje.
  • Ciekawe otwarcie przekopu we wrzesniu a Finlandia ma termin dostarczenia pogłębiarki na koniec 2023 r. Przekop Mierzei Wiślanej. Urząd Morski w Gdyni informuje, że 1 marca 2022 r. podpisano umowę na dostawę nasiębiernej pogłębiarki ssąco-refulującej. Kontakt obejmuje jej zaprojektowanie, budowę, wyposażenie i dostawę do portu w Elblągu. W przetargu startowała jedna firma
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    korona(2022-04-22)
  • W przetargu startowała jedna firma
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    korona(2022-04-22)
  • Która ma trmin wykonania 21 miesięcy od daty pdpisania umowy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    korona(2022-04-22)
  • Port zewnętrzny już jest prawie gotowy przy falochronach na przekopie, ale ten pan chyba nie nadąża
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    Logika(2022-04-23)
  • @laskipaa - "Zero zdrowego wyrachowania egoizmu, za to siano we łbie i pokazywanie na siłę infantylnego zamartwiania się o publiczny fundusz. " To nie publiczny fundusz tylko kredyt do spłacenia podatkami obecnie pracujących, ich dzieci i najprawdopodobniej wnuków. Co rok miasto dokłada do interesu 100 000 zł a port heroicznie wykazuje stratę w podobnej wysokości. Za ubiegły rok być może wykaże dochód, bo był podwykonawcą kaczego doła i zapewne błyśnie złotym zębem dochodu... Jak szanowny pan chce by się coś działo, to może jakiś zamach terrorystyczny... ? ! Równie pożyteczny co kaczy dół, rozgłos przyniesie miastu pewnie na cały cywilizowany świat... a koszty w porównaniu do dewastacji Populizmu i Socjotechniki, żadne... a jeszcze byłaby okazja żeby coś wybudować / wyremontować... A i tłuste koty nic by z tego nie dostały... To doprawdy wielka satysfakcja, że zmarnotrawiono w regionie 3 000 000 000 zł... i być może trafią do nas jakieś ochłapy z pańskiego stołu... A tłuste koty będą się tylko obleśnie oblizywać !
  • Port obsadzony przez leniwca co kasę bierze za nic. Parking TIR jest dołem bez dna z minusowymi dochodami. Tor do Elbląga stoi a raczej leży, tak samo jak plany rozbudowy portu w Elblągu. Bo wielce szanowny spasły kocur jest tak zapracowany niszczeniem Elbląga ( np tragiczne rozkłady komunikacji miejskiej, nowa remiza ) i trzaskaniem kasy że nie ma czasu na nic więcej. Przekop mamy za 3 Mld zł a dalsza część przekopu z XXX kasy. Do tego mamy ekstra imprezę dla nowo otwartego przez PIS stojącego w miejscu przekopu we Wrześniu. Koparko pogłębiarka niby w 2023 ma być czyli do 2023 cały interes leży i kwiczy i zasysa kasę za nic nie robienie. Jestem ciekawy i załamany co jeszcze zniszczą spasłe kocury z PIS, PO itp.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Wkurzony5(2022-04-23)
  • To może jak Elbląg nie chce rozbudować port Tolkmicko?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bosman(2022-04-23)
  • @GłębokaMyśl - "Co rok miasto dokłada do interesu 100 000 zł a port heroicznie wykazuje stratę w podobnej wysokości" - skąd masz te dane? Z tego co mi wiadomo, w ostatnich latach raz jest zysk, a raz strata. Tylko czego oczekujesz od portu którego jedynym partnerem jest Kaliningrad otwarty na pół gwizdka? A potencjał jest - przypominam niedawną informację na portelu, czy w przeszłości Halex albo Bałtycka Ukraina. "kredyt do spłacenia podatkami obecnie pracujących, ich dzieci" - teraz płacisz kredyt za kopalnie, stadiony i masę innych rzeczy których na oczy nie widzisz i nic z tego nie masz. Tutaj dla odmiany masz coś u siebie i przynajmniej z potencjałem. Tłuste koty się przez ostatnie 70 lat obłowiły masą rządowych inwestycji, podczas gdy z Elbląga wywożone były cegły. O Porcie w Gdyni nie mówi się dzisiaj jak jego budowa ogromnym była obciążeniem dla niemal najbiedniejszego w Europie państwa i jak alternatywnie można było wykorzystać te środki na tysiąc sposobów, tylko o wielkim sukcesie.
  • @laskipaa - Z KRS, gdzie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością mają obowiązek publikować swoje sprawozdania finansowe. Halex i większość przeładunków PME to węglowe kontakty handlowe z Rosją. Do 2014 były szanse na eksport materiałów budowlanych, ale potem były zielone ludziki i pojawiły się zaraz po nich cła na budowlankę i inne retorsje za brak zrozumienia wobec akcji na Krymie. W dniu dzisiejszym można o transporcie do Rosji zapomnieć na kilka ładnych lat... Nie mieszajmy w to Gdyni. Dlaczego ? ! Nie ma czego porównywać. Wtedy Gdynia była jedynym polskim portem i stąd jej wielki sukces. Dzisiaj port gdański będzie oddawał przeładunki Elblągowi żeby żónt mógł powiedzieć, że 3 000 000 000 zł nie zostało spuszczone do klozetu wraz z kaczymi efektami defekacji. Dyrekcja portu gdańskiego jest tym faktem zachwycona... Gdyby żónt był normalny to region ma długie listy potrzeb, które można było spróbować realizować za kwoty zdecydowanie mniejsze. jednak chodziło o pokazanie SPRAWCZOŚCI PARTII i kupienie w ten sposób głosów wyborców za ich własne, zmarnotrawione pieniądze. Fakt, ze uzasadniono kaczy dół względami militarnymi to czysty przykład choroby psychicznej proroka smoleńskiego, który wtedy był ministrem wojny, znaczy obrony w umiłowanym żóncie nadobnej Beaty Szydło.
Reklama