UWAGA!

Dialog największy

Dialog jest największym niezależnym operatorem telefonii stacjonarnej w Polsce. W sieci tej dzwoni obecnie blisko 350 tys linii.

W ciągu niespełna czterech lat od rozpoczęcia działalności Dialog uruchomił około 350 tysięcy linii, z czego 20 proc. to linie instytucjonalne. Jak podaje za Gazetą Wyborczą rzecznik prasowy Dialogu Piotr Bielawski, Netia posiada obecnie 342 tysiące linii, a El-Net – 65 tysięcy. W ośmiu regionach (wrocławskim, legnickim, wałbrzyskim, jeleniogórskim, zielonogórskim, elbląskim, łódzkim i bielskim) Dialog postawił 1600 nowoczesnych wrzutowych automatów telefonicznych.
     - Jednym z najistotniejszych parametrów wedle którego ocenia się efektywność operatora telefonii stacjonarnej jest ilość „linii dzwoniących” przypadająca na jednego pracownika – twierdzi Bielawski. - Wskaźnik ten w Dialogu jest na poziomie średniej europejskiej: w pierwszym kwartale bieżącego roku wynosił 260, a po pierwszym półroczu – 276 „linii dzwoniących” na jednego pracownika. Dla porównania - w France Telecom przypadają 232 linie na pracownika, w Deutsche Telecom – 284.
     W elbląskim regionie telekomunikacyjnym Dialog obsługuje już 34 tys. linii.
M

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Średnia "linii dzwoniących" jest ostatnio rzeczywiście duża, bo dialog zwolnił wielu pracowników, mimo zapewnień w mediach że tego nie zrobi.
  • No i całe szczęście, że Dialog pojawił się w Elblągu i okolicach - TP SA wreszcie zaczęła dzięki temu dostrzegać, że klient to dostawca gotówki, a nie uciążliwy petent którego można skubać do woli i jeszcze mu wciskać, że się jest jego dobroczyńcą. Chamstwo tam się szerzyło takie, jak teraz jeszcze w innych monopolach, jak np. Rejon Energetyczny, EPEC, Spółdzielcze Molochy Mieszkaniowe.
  • Średnia linii dzwoniących na jednego pracownika! A ja myślałem,że decyduje jakość połączeń, bezawaryjność, obsługa klienta itp. Ciekawe czy sprzątaczki i ochrona też się liczy? Już nie bede się dziwił czemu w tym kraju jest tak dobrze!
  • a czy sprzataczki i ochrona sa na etacie w dialogu ... mysle ze nie masz co powiedziec i gadasz glupoty
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
  • A co w Gda}sku Netii nie macie.
Reklama