UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Pisze z Warszawy wiec nie znam realiów lokalnych. Ale kibicuje każdej inwestycji ktora rozwija region, każdy region. Tutaj licze ze sie dogadają, mam nadzieje ze prezydent miasta przedlozy dobro miasta nad wlasne dobro prywatne i dobro partyjne ( nie wiem z jakiej parti jest). Wtedy dba się naprawdę o miasto jako gospodarz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    3
    Z Warszawy(2022-12-23)
  • @Z Warszawy - niestety caly czas toczy wojenke z pisem, macha szabelką, wymachiwanie szabelka działa tylko na szkodę miasta bo blokuje w ten sposob jego rozwoj. w zamian za to ze nie potrafi znalezc nici porozumienia z zarzadem centralnym, elblązanie wlasnie zbieraja podpisy pod wnioskiem o referendum w sprawie jego odwołania. Elblążanie maja juz dosc toczenia tej wojenki z PISem, są zmęczeni takim sposobem sprawowania wladzy. Podobno za krytyke takiego stylu rzadzenia sa pozywani, tak wiec tu jest taka mała białoruś. Ma tez swojego kompana o ksywie "senator" on takze od poczatku krytykowal przekop co i rusza pioszac felietony negujace jego zasadnosc, robi to do dzis.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    5
    stolzman(2022-12-23)
  • @Z Warszawy - Sympatyczny Warszawiaku... Stalin zbudował kiedyś Kanał Wolga - Don, po którym pływały dla propagandy 2 stateczki z drewnem, które rozładowywano jak drewno zbutwiało... Stenke wybudował Kanał Elbląski żeby przewozić towary ( głównie drewno ) z Prus do Niemiec... nie przewidział że za niedługo będzie transport samochodowy i szosy. Obecny kanał do jakby wybudować ubikację, bez odpływu. Jeżeli będzie port, to koszty jego utrzymania i kanału ponosić będą kolejne pokolenia, o ile tych ziem nie oddamy Niemcom, bo Kaczor chce reparacji, czyli też zmiany granic do stanu przedwojennego... my na Ukrainę, Białoruś i Litwę... Przez Przekop im. Jarka ( Jarek to po turecku członek męski wulgarnie ) przepływać mogą żaglówki mieczowe. , motorówki i kajaki, bo Zalew jest płytki i najeżony wrakami armii niemieckiej... niedawno znaleziono cysternę z Koenigsberga ( Królewca ). Naród ciągle płaci za głupoty rządzących i chore wizje ich " wodzów ". Tak jak nie potrzebnie zginęło 120tyś. Warszawiaków, których zbrodniarze z Rządu Na Emigracji Londynie wysłali na rzeż z " Visami" na Tygrysy, ze względów politycznych, mimo że już w Jałcie zdecydowano co zrobić z Polską"... która od wieków robiła problemy, włącznie z i i II wojną światową... Wesołych Świąt i 2023 r, aby kaczor czegoś znowu historycznego nie napytał... Elblążanin z uroczenia.
  • @ Elblazanin z urodzenia : Moze masz racje, masz wieksza wiedze bo jesteś stamtąd. Ale mam pytanie Jjaki jest konretnie plan waszego prezydenta w takim razie. Konkretnie w 3 punktach... Zasypać przekop, nie uruchamiać niczego ? TKWI W OBECNEJ SYTUACJI ? Bo nie rozumiem... proszę napisz mi w 3 jasnych punktach. ROZWOJOWY PLAN. KONSTRUKTYWNY. Nie jestem fanem PISu ale pytam o konkretny plan waszego włodarza. I dlaczego list jest tajny? To są jakieś jaja...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Z Warszawy(2022-12-24)
  • @Z Warszawy - Z " Warszawki"... zadajesz ciekawe pytania. A wiec ROZWOJOWY PLAN KONSTRUKTYWNY. 1.Przede wszystkim co z tym pasztetem zrobić powinni odpowiedzieć pomysłodawcy, czyli PiS, głównie Kaczyński który to wymyślił, tak jak "pomnik" Lecha / schody na szafot /, 2 wieże w W-wie, czy Białołękę z której gruz wywożony jest do Elbląga na sztuczna wyspę na Zalewie / Estyjska /... Czyli z budżetu państwa muszą utrzymywać to " niepełnosprawne dziecko " które spłodzili i nie podrzucać " potworka " miastu i Prezydentowi... 2.Zasypywać nikt nie będzie aby nie zwiększyć kosztów. To będzie taka ciekawostka turystyczna jak Kanał Elbląski, ale z większym kosztownym utrzymaniem, ze stratą finansową, a budżet państwa musi zrobić to co wyżej... 3.Nazwać go imieniem Jarek ( Jarek to po turecku członek męski wulgarnie ) i "Glapińscy" zawsze znajdą pieniądze na utrzymanie... @ Elblążanin z urodzenia.
  • @Z Warszawy - Jaki może istnieć plan dla chybionej dewastacji za nieomal 3 mld zł ? Parking dla TiRów od lat generuje straty, które skrzętnie ukrywa się przed pokrywającymi je podatnikami. Lokalizacja to epicka pomyłka. Na 12 km wąskiej i płytkiej rzeki, 1,7 km od centrum miasta. Minimalne koszty potrzebne do uruchomienia przeładunków to, przynajmniej, kolejne 300 milionów na pogłąbienie rzeki, umocnienie brzegów i obrotnicę oraz podstawową infrastrukturę przeładunkową. Prawdopodobny próg rentowności parkingu to 1,5 mln ton przeładunków rocznie. Największa jednostka jaka będzie mogła zawinąć do Elbląga to około 3000 ton ładunku. Zatem minimalna ich liczba to 500 a realna to około 1000,czyli 2 do 4 jednostek dziennie. Nawet zakładając, że nastąpi cud i uda się to rozładować to wywiezienie tej masy towaru będzie wymagało użycia przynajmniej 62500 ciągników siodłowych. Bardziej prawdopodobna liczba to 75000... Towary opuszczą parking w ciągu 261 dni, bo w soboty i niedziele ciężarówki mają zakaz poruszania się po drogach. Każdego dnia 288 ciężarówek będzie opuszczało parking dla TiRów, czyli przez całą dobę samochód co 5 minut. Jeszcze jakieś pytania o konstruktywny plan dla kaczego rowa i parkingu dla TiRów ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    GłębokaMyśl(2022-12-27)
Reklama