UWAGA!

Zamknij Zamknij
Żagle na Zalewie. Środek sezonu, z Fromborka na Zalewie widoczny jeden żagiel. Dzięki rządom Prawa i Sprawiedliwości i budowie przekopu za dwa miliardy ta liczba może wzrosnąć dwa, a może nawet trzykrotnie.
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Masz racje -wzrośnie dwa a nawet trzykrotnie a ja dodam pięciokrotnie, czyli w sumie będzie pięć żagli. Pogadamy po pogłębieniu toru wodnego.
  • 100 tygodniowych rejsów łódką przez pięć miesięcy w roku przez 10 lat to koszt 15 000 zł dla podatnika za każdy z tych rejsów bez uwzględnienia kosztów kredytu na kaczy dół. Inwestycja czy obłęd w czystym składniku ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    8
    GłębokaMyśl(2021-08-09)
  • @GłębokaMyśl - Może już nie myśl, będzie Ci lżej
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    Zielarski(2021-08-19)
  • @Zielarski - To również moje podatki. Nie płacisz podatków to ci koło zada lata. GM płaci. Oprócz tego zna lepsze sposoby na podźwignięcie regionu za 3 000 000 000 zł niż kaczy dół, który jak wkrótce pokaże czas, okaże się największą w historii polski pomyłką inwestycyjną. Jednak PARTIA nie zasypia gruszek w popiele i już szykuje nową "inwestycję"- port baranów - dla kolesi stołki dla podatników koszty, dla Chińczyków, z czasem eksterytorialna enklawa taka jak Pireus w Grecji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2021-08-19)
  • @GłębokaMyśl - Dlaczego wszystko co robi centrala jest negowane?Najlepiej żeby nic nie było, zastanawiające też jest to, że miasto które od stuleci bogaciło się z morza i dzięki niemu budowało swoją potęgę- nagle, po1945 roku, przestało być morskie i to tylko dla tego, że sąsiedzi ze wschodu stworzyli sobie enklawę, w której Cieśnina Piławska ostała się na ich terenie i to od ich humorów zależy, czy jednostki pływające z Polską banderą przepłyną na Polską część akwenu Zalewu Wiślanego, czy nie. Negowanie wszystkiego, bo to akurat pisowskie, uważam za nie na miejscu, to swoista Targowica i brak odpowiedzialności za naszą Ojczyznę, PiSu już może nie być, a dzieło przekopu mierzei pozostanie i będzie służyło pokoleniom i upadłym miejscowościom nadzalewowym, które nabiorą przysłowiowego i dosłownego wiatru w żagle, czego życzę sobie i wszystkim ludziom pozytywnie myślącym o Polsce i Polakach.
  • @Truso - Gdyby umiłowana siła przewodnia wydatkowała 2 800 000 000 zł na rozwój regionu, a nie kopanie kaczego dołu, który jest epickich rozmiarów debilizmem i marnotrawstwem, ale jako projekt CZYSTO POLITYCZNY pokazuje SIŁĘ SPRAWCZĄ PARTII. To dawne województwo elbląskie miałoby szansę zakwitnąć jako perła turystyki i aktywnego wypoczynku na skalę ponadregionalną w sensie europejskim. GM nie cierpi zasadniczo dwóch rzeczy, żałosnej, beznadziejnej głupoty i bolszewizmu. Obydwie te rzeczy reprezentuje Populizm i Socjotechnika. GM nie jest przeciwko rozwojowi, ale to, co proponuje umiłowana siła przewodnia to ROZBÓJ i dewastacja na epicką skalę, która na dodatek sprowadza na region dodatkowe niebezpieczeństwa, powódź (nie przez kaczy dół tylko przez kanał żeglugowy, po którym najczęściej pływającą jednostką będzie pogłębiarka za 140 000 000 zł ), możliwość zatrucia wód Zalewu Wiślanego, co będzie katastrofą ekologiczną na lata, bo to akwen, który wodę wymienia wyjątkowo niechętnie. Kończąc, pozytywne myślenie nie powinno wiązać się z głupotą opartą o wiarę w cuda. .. nawet te, które kosztują polskiego podatnika wywrotkę pieniędzy. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    GłębokaMyśl(2021-08-25)
  • @Truso - Kluczowe są dwie daty, 1870 i 1945.Przekop Wisły, który zmienił wszystko na mapie pomiędzy Gdańskiem a Elblągiem i traktat z Jałty, gdzie podzielono doskonale funkcjonujący organizm społeczno - gospodarczy Prus Wschodnich na dwie części, z których żadna nie radzi sobie tak dobrze jak wtedy, gdy funkcjonowały razem na dodatek w ramach dużo większego organizmu państwowego. Port w Elblągu. Jakie ma szanse. Komercyjnych żadnych. .. Rozwojowych - żadnych. Dlaczego nie będzie się rozwijał ? Otwórz mapy Google i zobacz porty Gdańska, Gdyni i tu GM będzie wyjątkowo złośliwa, Hamburga. .. GDZIE ma się rozbudowywać parking przy moście Unii Europejskiej ? Gdyby inteligentni inaczej decydenci przenieśli docelowo cały bałagan w miejsce Mariny Suchacz to obecny parking zwany portem miałby szanse urosnąć, gdyby przypadkiem mu się udało. .. Czy może mu się udać. .. ? ! NIE ! dlaczego nie, przed wojną były w Elblągu port i stocznia i doskonale funkcjonowały. Otóż powód jest stosunkowo prosty do zilustrowania. .. Statki zmieniły się przez ostatnie 70 lat podobnie jak samochody. .. urosły, zmężniały, są szybszym i wydajniejszym środkiem transportu. .. ale WYMAGAJĄ INFRASTRUKTURY (portowej, kolejowej i drogowej ), której parking nie ma nigdy nie będzie miał, bo nie ma na nią miejsca. .. bo nikt nie będzie burzył odlewni ani starówki, bo nikomu nie jest potrzebny port przeładunkowy w centrum miasta. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2021-08-25)
  • @GłębokaMyśl - Chyba jednak jesteś inteligentny na swój sposób, Żuławy są zalewane jesienną falą dlatego, że Cieśnina Piławska nie ma wrót przeciwsztormowych, przekop mierzei będzie czymś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa, który w sprzyjających warunkach odporowadzi nadmiar wód od ruskich spowrotem do Zatoki, będzie miał też śluzę i już na falochron, który uchroni przed nadmiernym naporem fali, uważam że jesteś laikiem i rozmowa z Tobą to strata czasu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    4
    Żuławianin(2021-08-25)
  • @Żuławianin - W jaki sposób śluza na przekopie uchroni Zalew przed falą z Cieśniny Pilawskiej?
Redakcja nie odpowiada za treść i formę zamieszczonych powyżej wypowiedzi.
Reklama