UWAGA!

Tadeusz Kaszczyc

 Elbląg, Tadeusz Kaszczyc

W piątek, 10 sierpnia o godz. 11 przeprowadziliśmy kolejny czat. Tym razem gościem portElu był Tadeusz Kaszczyc - Dyrektor Regionu Elbląg Telefonii Lokalnej Dialog.

Tadeusz Kaszczyc s. Adolfa i Heleny, ur. 07-04-1946r w Gorzowie Wielkopolskim
     
     Stan rodzinny: żona Grażyna Ewa - lat 49, synowie: Jakub - lat 26, Marek - lat 22
     Doświadczenie zawodowe
     1968 - 1979 - Elektrociepłownia Elbląg
     - w latach 1977-1981 na stanowisku: Kierownik Oddz. Inwestycji
     ( organizacja procesu inwestycyjnego i nadzoru inwestorskiego w zakresie rozbudowy mocy cieplnej EC ELBLĄG o 150 Gcal/h, budowy stacji demineralizacji wody, modernizacji turbozespołu do pracy przeciwprężnej, budowy elektrofiltrów )
     
      od 1980 - Zakład Energetyczny Elbląg
     - w latach 1981-1987 na stanowisku: Główny Specjalista ds. Inwestycji
     ( budowa wieluset km sieci elektroenergetycznej 110, 15 i 0,4 kV, w tym linii i GPZ 110/15 kV związanych z rządowymi programami osłony przeciwpowodziowej Żuław oraz elektryfikacji kolei )
     
     - w latach 1987-1991 na stanowisku: Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
     ( modernizacja obiektów zaplecza technicznego, organizacja nowego rejonu energetycznego Malbork, rewitalizacja elektrowni wodnych )
     
     - w latach 1991- 1993 na stanowisku: Dyrektor
     ( zainicjowanie prac nad perspektywicznym programem rozwoju EC ELBLĄG we współpracy ze szwedzką f-mą konsultingową, organizacja międzynarodowego sympozjum nt.: energetyki cieplnej z udziałem sześciu firm skandynawskich i ok. czterdziestu krajowych, zainicjowanie informatyzacji firmy, opracowanie koncepcji i programu komercjalizacji przedsiębiorstwa państwowego ZE Elbląg, przekształcenie przedsiębiorstwa państwowego ZE Elbląg w jednoosobową spółkę skarbu państwa )
     
     - w latach 1993-1995 na stanowisku: Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny
     ( opracowanie i wdrożenie nowej organizacji EZE S.A., wdrożenie programu rozwoju kadr i szkolenia kadry rezerwowej w zakresie teorii i praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej i w zakresie nowoczesnych metod zarządzania, zabezpieczenie wierzytelności z tytułu zadłużenia odbiorców energii rzędu 16 mln zł, konwersja wierzytelności, m.in. przejęcie za długi majątku AWRSP o wartości ok. 4 mln zł, uzyskanie rekomendacji European Investment Bank dla finansowania programu modernizacji EC Elbląg, opracowanie projektów dalszej restrukturyzacji firmy, m.in. wyodrębnienia EC ze struktury EZE S.A. i komercjalizacji działalności pomocniczej )
     
     - od VIII.1995 do V.1998 na stanowisku: Główny Specjalista ds. Inwestycji i Rozwoju
     ( współpraca z zespołami przygotowującymi wdrożenie rynkowych zasad obrotu energią, kierowanie pracami zespołów przygotowujących zasad taryfikacji opłat za przyłączenie do sieci na podstawie ustawy Prawo energetyczne, koncepcja komercjalizacji działalności w zakresie przygotowania i obsługi inwestycji)
     
     - od V. 1998 i nadal Telefonia Lokalna S.A. Wrocław
     Dyrektor Regionu Elbląg
     ( organizacja od podstaw działalności regionalnego oddziału Spółki na obszarze byłego woj. elbląskiego, koordynacja procesu inwestycyjnego, uruchomienie po 6 miesiącach działalności centrali i pierwszych fragmentów sieci w Elblągu, organizacja zespołów pracowniczych i procesów: aktywnej sprzedaży usług, przyłączeń abonentów - aktualnie ok. 23 500 aktywnych linii abonenckich, utrzymania sieci, obsługi klientów).
     
     Wykształcenie:
     studia zawodowe:
     1972-1977 Politechnika Gdańska stopnia I
     1977-1979 Politechnika Gdańska stopnia II
      Magister inżynier mechanik - technologia maszyn
     studia podyplomowe:
     1989-1990 Politechnika Szczecińska Wydz. Elektryczny-Inst. Elektrotechniki
      Eksploatacja systemów elektroenergetycznych - 2 semestry
     1994-1995 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie-Kolegium Nauk o Przedsięb. Ekonomiczne problemy transformacji elektroenergetyki - 1 semestr
     ważniejsze kursy i szkolenia:
     1992 -1993 Kurs pt.: Zarządzanie zespołami pracowniczymi - Instytut Badawczo-Doradczy „ZMIANY” w Warszawie
     1994 Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych w jssp - egzamin przed komisją MPiH - wpis do rejestru pod numerem 191/94
     1996 Seminarium nt.: Podstawy studiów wykonalności-Cosmopoli Consult w Warszawie,
     2000 Szkolenie Team Building - Advanced Corporate Training
     2000-2001 Kurs Project Management – Project Management Academy w Warszawie.
     
     Zainteresowania i sposób spędzania czasu wolnego:
     turystyka, żeglarstwo, wędkarstwo, literatura piękna i science-fiction, działalność w organizacji ROTARY INTERNATIONAL.
     
Redakcja

Najnowsze artykuły w dziale Czat

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Czy Dialog buduje siec tam gdzie chce, czy tam gdzie mu się opłaci? Bo Tepsa musi podłączyć każdego, kto się zgłosi, a Dialog wciąż mi odmawia. Jak robić konkurencję, to równą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Julitta(2001-08-04)
  • Julitta: na jakiej podstawie twierdzisz ze TP.S.A ma obowiązek podłaczyć każdego kto sie zgłosi?. Podaj mi podstawe prawną lub racjonalną.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dialogowiec(2001-08-05)
  • wejdziemy do uni to bedzie musial bo jak nie to bedzie kara:)
  • Dlaczego pracownicy Dialogu nie sa w stanie wyjasnic pewnych prostych pytan ... czy osoby "lowiace" klijentow robia to tylko dla sztuki ... juz nie raz sie spodkalem z przedstawicielem ktory nie byl w stanie odpowiedziec mi na proste pytanie ( proste oczywiscie jak dla mnie ) ... jakie przeszkolenia przechodza pracownicy ktorzy sa "wolnymi strzelacami"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sachmet(2001-08-05)
  • z drugiej strony ciesze sie ze na naszym rynku jest taka firma jak dialog ...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sachmet(2001-08-05)
  • Sachmet: prosze zadać to proste pytanie...(tutaj)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dialogowiec(2001-08-05)
  • Dialogowiec: Nie jestem prawnikiem ani łacznościowcem. Skądinąd wiem, że wniosek o telefon musi być rozpatrzony pozystywnie w określonym terminie, bo inaczej Tepsa płaci kary. Może ktoś z Tepsy będzie wiedział, na jakiej podstawie prawnej to się odbywa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Julitta(2001-08-06)
  • Julitta: Hmm...tylko ciekawe dlaczego bedac ostatnio w TpSie w BOKu przyszla starsza Pani z zapytaniem kiedy moze liczyc na podlaczenie telefonu bo ona czeka juz 6 lat. Po czym niemila pani pracujaca w BOKu odpowiedziala, ze ona nie wie. Z czego wynikaja dwa bardzo wazne aspekty i przewaga Dialogu: Po pierwsze: Czas oczekiwania na przylaczenie w obrebie istniejacej sieci jest bardzo krotki. Po drugie: Jakos obslugi klienta jest nie do porownania i TPSA moze tylko sie uczyc od ludzi pracujacych w Dialogu. Jest jeszcze wiele innych spraw, ktore stanowia o przewadze prywatnego operatora. Ale przeciez nie o to tutaj chodzi. Chodzi i zdrowa konkurencje,a nie o bicie sie na argumenty ale do tego naszemu spoleczenstwu jak widac jeszcze daleko. Pozdrawiam
  • Julitta:jeszcze raz pytam :))) ( z uprem maniaka) dla czego TP.S.A płaci kary za nie podlaczenie i podaj mi przyklad takiej kary dla konkretnej osoby. pozdrawiam ...: chciałbym zaznaczyc ze nie bronie TP.S.A. tylko czasem lubie z uporem maniaka cos komus udowodnić
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dialogowiec(2001-08-06)
  • Nie bedzie mnie na chacie :-( czy ktoś zada pytanie .. Czy bedą oferty dla "starych" abonentów czy tylko tak dla nowych aby ich zwabić i zapomieć o nich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Do dialogowców(2001-08-08)
  • Dialogowiec: w mojej obecności rozmawiali na ten temat fachowcy od telekomunikacji. Jak mówiłam, nie jestem z branży i prosiłam o pomoc kogoś, kto się na tym zna. Pomocy nie dostałam, więc się wycofuję i oświadczam: NIE MAM DOWODÓW NA TO, ŻE TPSA MUSI PODŁĄCZAĆ KAŻDEGO DO SIECI. Ja olałam i tepse i dialog, telefon mam komórkowy, a internet na GABO (niby z tepsy, ale jakby inną drogą). Ale Ciebie pozdrawiam szczerze. Dobrze jak pracownik staje w obronie swojej firmy. Większość Polaków chętnie zgnoiłaby swego szefa, właściciela firmy utopiła, a samą firmę obrzuca na codzień błotem. Panie Kaszczyc, gratuluję pracowników.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Julitta(2001-08-12)
  • Nie przepadam za Gabo (nic osobistego),ale mam wrażenie ze wszyscy tam siedzicie i pingujecie. Kilka razy dziennie dostaje spod waszego ip pingi. Julitta mam nadzieje że to nie ty :--)
Reklama