
Rozbudowywane „Ogrody” wzbogacą się o najemców, wchodzących w skład grupy LPP. Firma CBRE Global Investors podpisała sześć nowych umów najmu na około 3000 mkw. powierzchni centrum, m.in. Mohito oraz Home&You.
Po rozbudowie obiektu w jego funkcjonującej dotychczas, zmodernizowanej części, zostaną otwarte salony odzieżowe House oraz Mohito. Natomiast w nowej części „Ogrodów”, mającej powstać w wyniku rozbudowy, oferta grupy LPP obejmie pozostałe marki, w tym Reserved (ponad 1200 mkw. na dwóch poziomach), Cropp Town oraz Home&You.
W obecnych „Ogrodach” działają już sklepy Reserved (od 2003 r.), Cropp Town (od 2004 r.) i House (od 2003 r.). W rozbudowanym centrum wszystkie te salony zostaną powiększone, natomiast marki Mohito oraz Home&You zadebiutują na lokalnym rynku.
Komercjalizacja „Ogrodów” jest na bardzo zaawansowanym etapie i finalizowane są umowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. W rozbudowanym CH „Ogrody” znajdą się najpopularniejsze w naszym kraju marki, w centrum pojawi się też wiele firm nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku. Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1600 mkw.), supermarket drogeryjny Rossmann (482 mkw. na parterze), salon z odzieżą damską Camaieu (250 mkw. na parterze) oraz wiele innych oczekiwanych w Elblągu marek. Oferta rozrywkowa „Ogrodów” wzbogaci się o wielosalowe kino, restauracje i kawiarnie.
Rozbudowa obiektu rozpocznie się w trzecim kwartale bieżącego roku, a jej zakończenie planowane jest na przełom 2013 i 2014 r. Powierzchnia najmu „Ogrodów” po rozbudowie powiększy się ponad dwukrotnie i wyniesie 43 500 mkw. Zyskają one charakter centrum regionalnego. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych około 130 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów rozbudowanego centrum zostanie przeznaczonych 1 260 miejsc na trzypoziomowym parkingu.
Oferta centrum powiększy się o 75 lokali handlowych i usługowych (do łącznej liczby ok. 130). Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH „Ogrody” stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście.
„Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Taka tendencja od dłuższego czasu jest widoczna na światowych rynkach.
Za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma ACTEEUM Central Europe, która działa na zlecenie inwestora CH „Ogrody” – CBRE Global Investors.
***
Centrum Handlowe Ogrody działa od 2002 r. Obecnie oferuje 17 500 mkw. powierzchni, mieści się w nim 55 sklepów i punktów usługowych. Klienci mogą korzystać z ponad 900 miejsc parkingowych.
W obecnych „Ogrodach” działają już sklepy Reserved (od 2003 r.), Cropp Town (od 2004 r.) i House (od 2003 r.). W rozbudowanym centrum wszystkie te salony zostaną powiększone, natomiast marki Mohito oraz Home&You zadebiutują na lokalnym rynku.
Komercjalizacja „Ogrodów” jest na bardzo zaawansowanym etapie i finalizowane są umowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. W rozbudowanym CH „Ogrody” znajdą się najpopularniejsze w naszym kraju marki, w centrum pojawi się też wiele firm nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku. Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1600 mkw.), supermarket drogeryjny Rossmann (482 mkw. na parterze), salon z odzieżą damską Camaieu (250 mkw. na parterze) oraz wiele innych oczekiwanych w Elblągu marek. Oferta rozrywkowa „Ogrodów” wzbogaci się o wielosalowe kino, restauracje i kawiarnie.
Rozbudowa obiektu rozpocznie się w trzecim kwartale bieżącego roku, a jej zakończenie planowane jest na przełom 2013 i 2014 r. Powierzchnia najmu „Ogrodów” po rozbudowie powiększy się ponad dwukrotnie i wyniesie 43 500 mkw. Zyskają one charakter centrum regionalnego. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych około 130 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów rozbudowanego centrum zostanie przeznaczonych 1 260 miejsc na trzypoziomowym parkingu.
Oferta centrum powiększy się o 75 lokali handlowych i usługowych (do łącznej liczby ok. 130). Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH „Ogrody” stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście.
„Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Taka tendencja od dłuższego czasu jest widoczna na światowych rynkach.
Za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma ACTEEUM Central Europe, która działa na zlecenie inwestora CH „Ogrody” – CBRE Global Investors.
***
Centrum Handlowe Ogrody działa od 2002 r. Obecnie oferuje 17 500 mkw. powierzchni, mieści się w nim 55 sklepów i punktów usługowych. Klienci mogą korzystać z ponad 900 miejsc parkingowych.
Renata Wozba, mediadem consulting